1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Diablo III

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 24 aug 2009.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik juist wel. Ik heb zelfs destijds met een xbox (1) controller Diablo II op de PC gespeeld en dat ging erg lekker. En vergeet niet de ingebouwde voicechat voor co-op sessies.

Ben alleen bang dat het weer twee jaar gaat duren voordat de console versie er is ...

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ach, we moeten nog maar zien of hij echt gaat komen.

Starcraft Ghost...

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Tuurlijk wel. Starcraft Ghost is toen voor alle platformen geannuleerd.

De nieuwe Diablo zal iets meer arcade gericht zijn. Zo kun je geen stats points meer verdelen bij een level up. Hetzelfde geldt voor skill points, nagenoeg verdwenen. Ik denk dat het een goede fit is voor een console.

Laatst bewerkt: 10 jan 2012
  4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Meen je dat nou? Die stats poinys vind ik wel goed voor de balans, naar geen skillpoints? Wat kun je nog wel kiezen dan?

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Er zijn wel skills, maar die krijg je automatisch bij elke level up, evenals sterkere versies van oudere skills dacht ik. Je kunt dus geen skillpoints zelf meer verdelen, wel welke skills je karakter gebruikt (ik dacht maximaal twee of drie van de X aantal onder de hotkeys). Yep, dat is echt een stapje terug richting arcade toe.

Laatst bewerkt: 10 jan 2012
  6. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Er is een team op de console versies gezet, maar dat was al bekend (Gamescom vorig jaar). Dit team helpt overigens eerst nog mee aan de ontwikkeling van de pc-versie.

7. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    :D

Ondertussen is het wel verdwenen.

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Bump na anderhalf jaar. Binnen een paar weken komt hij uit. Wie willen deze nog spelen?

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ikke. Heb em gepreordered. Toch een andere ervaring op de console. Lekker voor tussendoor ff wat hacken en looten :) En natuurlijk singlescreen coop :)

10. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ik wou de game eerst wel kopen, maar aangezien PES sneller komt dan ik had verwacht twijfel ik een beetje.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Schiet verdomme op 3 september. :mad:

Het lijkt er op dat er geen CE of LE edities van deze game komen. Ik heb verschillende sites nagekeken, maar kan niets vinden. Zou ik wel jammer vinden, want wilde mijn GameMania bon er eigenlijks aan opmaken. :+

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Geef maar. Ik maak em wel op

13. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Deze game komt gewoon Dinsdag al uit! Ik twijfel nog of ik hem haal of niet.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Daar twijfel ik niet aan. Juist de reden om hem niet te geven. :+

15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Komt er een demo van op de console of is dat niet bekend.
    Wil wel eerst checken hoe het speelt met een controller.

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Tis Blizzard. En die geeft een game pas uit als het echt lekker speelt en werkt. Zal dus wel goed komen. De PC versie vond ik te matig, maar op de console lijkt het me heerlijk... Altijd leuk ook om ff tussendoor op te pakken ...

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Diablo 3 "quicky" OP gemaakt. Eerste review is binnen:

Click!

"Diablo 3 on console is one of the best co-op games money can buy. It swings smoothly from easygoing to intense, with perfectly paced pockets of downtime, and is capable of swallowing entire evenings in a single, voracious gulp. It's a Lego game for loot-hungry grown-ups and it gets better with every player you add. If you have co-op partners who would also enjoy it, this version is an essential purchase. If you don't, it's still easier to recommend than the PC game; almost as slick, even more flexible and usable and without that troublesome always online requirement.

Diablo 3 is a bold, bloody, opulent romp built around a ruthlessly simple distillation of action role-playing. It's perfectly comfortable in its new home on consoles, and so is Blizzard."

Diablo 3 dus, zoals deze altijd al was bedoeld? Offline mode, online co-op, couch co-op? Toe maar. In ieder geval een sterke game in laatste jaren van deze generatie. Ook fijn om te lezen dat de conversie van PC naar console zo goed is gelukt, ook al was het vertrouwen in Blizzard altijd al aanwezig.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    In Blizzard we trust! :+:cool:

Die game komt er dus. Volgende week maar ff oppikken bij GM, tenzij iemand snel kan vertellen of ze hem al ergens verhandelen, dan ga ik GM ook zover proberen te krijgen.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Huh..

een 9 op eurogamer..

misschien dan toch Rayman maar skippen voor deze :+

Heb me destijds ook goed vermaakt met Torchlight op XBLA, en dit kan alleen maar beter zijn natuurlijk (want Blizzard)

20. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Zegt nog niks mischien vind ik het wel niet lekker spelen wil het gewoon zelf testen eerst.

Deel Deze Pagina