De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Precies dit. Ajax kan wel hard roepen: Wij geven geen belachelijke bedragen meer uit, maar geven vervolgens wel 7 miljoen uit voor 'mindere' spelers, wat in mijn ogen dus ook in de categorie belachelijke uitgaven valt. Dan kun je beter 1 kwaliteitspeler halen.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Overmars tot nu toe een zwakke schakel.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ajax kan er alleen maar 15 miljoen voor hem vragen als ze 100% zeker zijn dat Eriksen bij tekend mocht de deal niet doorgaan. 10 miljoen voor een speler met een jaar contract en die de afgelopen 2 seizoenen nou niet met kop en schouders boven de rest heeft uitgestoken lijkt mij gewoon een prima deal

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ploeg uit pot 1 is uiteraard Real Madrid, dat kan niet anders. :+

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik denk dat het meer in de trent was van 8 miljoen voor een bepaalde speler, van der Hoorn is gewoon een groot talent.
    Duarte is dan weer een aankoop die ik niet zou begrijpen.

Maar Ajax zal niet meer zo snel een heel groot bedrag neerleggen voor een speler.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Tuurlijk dat staat al vast, het word gewoon weer

Real
    Ploeg X
    Ajax
    Ploeg Y

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ajax wou niet in zee gaan met Doyen, waardoor de transfer met Maher niet door kon gaan. Dat heeft dus niet zoveel te maken met het wel of niet kunnen betalen van die 7 miljoen.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mahar heeft toch geen contract met Doyen maar PSV?

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dit hard maken? Volgensmij hebben ze namelijk gewoon de prioriteiten verkeerd geplaatst.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zal mij niks verbazen hoor :p welk kutteam uit poule 2 kan er dan nog bij?

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
  12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    1. Arsenal
    2. Schalke
    3. Ajax
    4. Austria Wien

Zou mooi zijn.

Of Arsenal, Marseille, Ajax, Kopenhagen. (Anderlecht)

13. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Waar kan ik tekenen?

14. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat hij doelt op het feit dat Chelsea Willian op een ietwat vuile manier voor de neus van Tottenham weg hebben gekaapt. Hij zou naar de Spurs gaan, maar Abramovic heeft met zijn vriendje Kerimov (de voorzitter van Anzhi) geregeld dat hij naar Chelsea ging. Vooral om Tottenham te treiteren, ze hadden immers middenvelders zat. Maar goed, doordat Willian niet naar London komt, heeft Tottenham zijn zinnen op Eriksen gezet als alternatief voor Willian.

Ik mag toch aannemen dat Ajax hem niet onder de 15 miljoen laat gaan. Dat zou ik belachelijk vinden. Eriksen is in mijn ogen een grotere speler in meerdere opzichten dan Verthongen, die vorig jaar voor 12 miljoen vertrok. Daanaast is Strootman voor 20m vertrokken deze zomer. Ik zie geen reden voor Ajax om hem voor 10 miljoen te laten gaan.

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik kan het uiteraard niet hard maken, maar als je tussen de regels door leest is dit wel iets wat mij erg waarschijnlijk lijkt. Maher had waarschijnlijk al een deal met Doyen die hem samen met Sigi Lens gek hebben gemaakt.

Contract van Strootman liep tot 2016 meen ik mij te herinneren, waardoor de transfersom flink kan verschillen.

Laatst bewerkt: 28 aug 2013
  16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Doodzonde.. =(
    Wie dan linksbuiten? En Ronaldo naar de spits?

Sostic. De deal met Doyen komt vanuit onderhandelingen tussen PSV en DSG, niet tussen Maher en DSG vantevoren.

17. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Wat moet je dan als Tottenham? Neuhh 100 miljoen doen we niet. Stel dat je 3 spelers van 30 miljoen haalt, dan kan je echt een bazenelftal kopen en heb je nog 10 miljoen voor investeringen, je club gezond houden etc.

18. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ja daar zat ik ook aan te denken toen ik al aan het posten was :p. Maar dan nog, er zijn dit seizoen belachelijkere bedragen neergeteld, ook voor mensen met slechts 1 jaar contract resterend. Nederland moet ook gewoon meer belachelijke bedragen aan zulke partijen durven vragen, de rest van Europa doet dat immers ook. Bij Strootman heeft PSV dat ook geroepen en opeens word er 20 miljoen neergelegd voor iemand die dat in mijn ogen niet waard is. Dat doen ze goed en zouden meer Nederlandse clubs een voorbeeld aan moeten nemen. Zelfde als Heerenveen die Finbogasson wel wil laten gaan voor 10 miljoen. Gewoon met alle Nederlandse clubs de gemiddelde verkoopprijs van toppers wat opdrijven, geldclubs betalen het vaak toch wel.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Precies, 100 miljoen euro kún je gewoon niet niet weigeren. Investeer 20 miljoen in wat talenten, haal een directe versterking voor Bale en je houdt genoeg over.

20. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Denk dat Tottenham al wel een tijdje zeker was dat die deal er wel ging komen, gezien de aankopen van de laatste twee weken en nog steeds de drang om Lamela en nu Eriksen te kopen. Ik vermoed de hele tijd dat die investeringen al afkomstig waren van het geld van Bale. Die hebben ook al erg veel uitgegeven deze window.

Deel Deze Pagina