De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Denk dat Siemenn het meer vanuit Real Madrid bekijkt. Wat mij betreft hebben ze Bale helemaal niet nodig op 't moment. Zeker niet voor zoveel geld, maarja.

Ben benieuwd of er de komende dagen binnen Nederland nog wat (opmerkelijke) transfers zullen plaatsvinden. Zou leuk zijn :cool:

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik denk dat het probleem is dat de laatste tijd de transfers vanuit Nederland niet echt veel hebben gebracht, de matige Europese resultaten spelen daar ook een rol bij. Vertonghen is de laatste die zich nog redelijk kan onderscheiden na een buitenlandse transfer. Als Strootman een geweldig jaar draait bij Roma, Eriksen alle criticasters dan toch eindelijk de mond snoeren dan gaat de reputatie van de Eredivisie toch ietwat omhoog.

3. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Zit wel wat in wat je zegt, hoewel ik van mening ben dat er een aantal Nederlanders in het buitenland lopen die hun kans wel weer krijgen en dan pas gaan floreren. Maar goed, als PSV zulke goede zaken kan doen (door gewoon de hoofdprijs te vragen bij kapitaalkrachtige clubs, die opzich zonder problemen wel toehapten), dan mag Ajax en alle andere clubs dat wat mij betreft ook.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Lamela dus ook naar Spurs en Eriksen in gesprek met Spurs. Bouwen wel aan een lekker team met de centen van Bale.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Spurs en Ajax naderen een akkoord volgens De Telegraaf. Ik vind 10 miljoen toch echt te weinig voor een aankoop in de laatste transferweek. Daar zou Overmars veel meer uit kunnen halen (richting de 15).

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als we Overmars moeten geloven, is een akkoord nogal dichtbij. Drama, wat een klote transferperiode. Alleen de overbodige Vd Hoorn gekocht (al zal Duarte er ook wel bij komen) en je creatieve brein verkocht. Dit wordt echt helemaal niks zo.

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Tottenham lacht zich dood. Die gaan echt enorm veel winst maken op Eriksen in de toekomst.

Maar inderdaad. Ik zie het somber in als Eriksen vertrekt, helemaal nu ook De Jong voorlopig niet inzetbaar is. :mad:

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wat een onzin als hij voor maar 10 miljoen euro wordt verkocht . Wat laat Ajax zich doen...

Wat maakt het uit dat hij maar een 1 jarig contract heeft. Iedereen is er zo lovend over, misschien is hij wel te gehyped maar die scouts en trainers zullen er wel wat meer van kennen dan het gewone publiek.

Voor 10 miljoen euro had elke topclub hem gehaald, enkel is de keuze aan Eriksen om te bepalen waar hij naartoe wilt omdat hij ook wilt spelen.

Erg jammer dit.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Overmars.. matige td.

10. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Wat maakt het uit?
    Als Eriksen zijn contract niet wil verlengen en naar een andere club wil gaan het einde van zijn contract (wat erg waarschijnlijk is), krijgt Ajax geen cent omdat hij dan transfervrij is.

11. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Dat snap ik ook niet, voorzitter Levy haalt het onderste uit de kan in de transfer van Bale, dan moet Overmars hetzelfde doen! Verkopen is natuurlijk ook een vak, dat hebben Brands en van Geel recent en in het verleden bewezen. Hoop dat Overmars dit aspect van zijn vak ook beheerst...

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    - Eriksen wil alleen naar een top-ploeg in buitenland
    - Er is niet veel interesse in Eriksen (vanuit die ploegen) + einde van transferperiode nadert
    - Volgend seizoen gratis

Als ik zo naar deze punten kijk, mogen jullie ook niet veel meer verwachten..

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    - Volgend seizoen gewoon weer een eenjarig contract. ;)

Daarnaast zouden spelers juist duurder moeten zijn richting het einde van de transferperiode omdat de tijd om een vervanger te halen korter is.

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Overmars, pak zelf ook maar direct je koffers.

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind dat men nogal overdreven reageert over Overmars. Als Eriksen straks verkocht wordt voor 10 miljoen of meer heeft hij het gewoon goed gedaan. Een eventuele vervanger (Duarte) is natuurlijk altijd minder dan de speler die al 3 jaar een dragende functie binnen het team heeft, maar ja, dat is de makke van de Eredivisie, niet alleen van Ajax.

Bovendien functioneert het overgrote deel van de transfers van De Boer / Overmars gewoon prima. 'Koopjes' zoals Hoesen zijn immers ook prima ingepast.

Edit: had ook gelezen dat Eriksen nu zelf met Spurs praat omdat zij een verhoogd bod zouden hebben neergelegd. Dus het is sowieso meet dan die 8 miljoen.

Laatst bewerkt: 28 aug 2013
  16. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Spurs is wel een bazen ploeg :D

Maar inderdaad, beter dit jaar doorspelen met Eriksen. Verder komen in Europa + Competitie winnen (kansen zijn met Eriksen aanzienlijk groter). Dat levert ook geld op.
    Nu PSV niet meer mee doet aan de CL krijgt Ajax 10 miljoen.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Eriksen had zelf al meerdere keren aangegeven te verlengen mocht hij nu niet weg gaan. Zal dan idd wel om 1 jaar gaan

18. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Haal Van der Vaart maar op in Hamburg. :x:+

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik weet dat je het niet serieus bedoeld, maar even daarop aanhakend: liever geen vedettes. :+

Doe dan maar gewoon Duarte; een speler met een veel grotere motivatie om te slagen bij Ajax. :)

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, maar ook de kwaliteiten?

Deel Deze Pagina