Hallo Sky Hawk,
Bedankt voor je interesse in Versus Gaming. Ik zal je vragen hieronder even beantwoorden.
De gemiddelde leeftijd van onze leden ligt tussen de 14 en 24 jaar. Leden met een hoge stem hebben we niet echt.
We spelen de laatste tijd vooral Battlefield 3, FIFA 13 en GTA IV. Uiteraard is er ook ruimte voor de andere games zoals Max Payne 3 (deze worden wel minder gespeeld). Ik moet wel eerlijk zeggen dat we wel een clan zijn die zich vooral focust op de voor de hand liggende games zoals Battlefield en Call of Duty. In de toekomst komen er zeker weer nieuwe spellen bij. Welke dit precies zijn durf ik nog niet te zeggen (gezien de next-gen consoles). Maar je kan de nieuwe Call of Duty, Battlefield en uiteraard GTA verwachten.
Leden kunnen uiteraard ook zelf spellen voorleggen als clan games. Met de Ghost Recon serie ben ik zelf (en naar mijn weten veel leden in onze clan) niet echt bekend mee. Maar als hier interesse voor is zouden we het uiteraard een kans kunnen geven.
Bij Versus Gaming houden we ons vooral bezig met het plezier tijdens het gamen. Dus hoe je speelt (serieus/niet serieus) laten we eigenlijk aan de leden zelf over. Maar meestal is het bij ons afhankelijk van het spel. Battlefield 3 wordt bijvoorbeeld serieuze gespeeld met meer communicatie en tactiek dan bijvoorbeeld GTA IV.
Hopelijk heb ik je vragen goed beantwoord. Uiteraard zijn verdere vragen welkom.
Tevens is onze website vandaag erg slecht bereikbaar vanwege een storing op de server. Hopelijk is dit morgen verholpen.
Versus DeadLock
Laatst bewerkt: 17 jun 2013