Ik heb werkelijk geen flauw idee. Wat kan de Kinect 2 meer dan de Eyetoy...eeh 3? Ik weet wel dat ik zowel de move als de kinect vond tegenvallen deze gen maar dat je als core gamer toch echt wel meer kon met de move.
Lightgun shooters spelen bijvoorbeeld best goed met move. Maar ook is het best nauwkeurig om bijvoorbeeld goed sports champions te spelen met die dingen of een FPS te spelen zoals Killzone 3.
De move is een fysieke controller met motion control samen. Je kan met de move ontzettend accuraat werken. Leuk voorbeelde is het tafeltennispel en het frisbeespel die deel uitmaken van een sportpack. Met tafeltennis kan je echt topspin en backspin geven doordat zeer accuraat de stand van het batje/de controller wordt gemeten. Ook met frisbeen werd de realiteit zeer dich benaderd. Daarnaast kan je met de move, als je het eenmaal door hebt, ook zeer netjes FPS games spelen. Killzone 3 is daar het beste voorbeeld van, die vonden sommige mensen inclusief reviewers beter met de move spelen dan met een controller. De move is accurater dan kinect 1 en is daarnaast ook in te zetten voor 'echte' games. Neemt niet weg dat het mij verder bijzonder weinig deed. Ik wil gewoon op de bank hangen edit: ik zie nu pas dat Sen ongeveer hetzelfde heeft geantwoord... Overigens heeft Sony de move qua support redelijk hard laten vallen. Het is best opvallen dat je over de nieuwe move ook zo weinig hoort. Ik kan de beide controllers nog wel gebruiken toch? En hoef dan alleen een cam aan te schaffen? Verder hoor je ook helemaal niks meer over Gaikai.
quote mezelf maar even dat hij meer kan is misschien niet helemaal de juist bewoording want op gamegebied kun je met de move ook hele leuke dingen
De Move heeft nog een groot voordeel , je kan in een donkere kamer spelen. Bij de Kinect moet ik 's avonds de verlichting op standje max zetten om beetje redelijk te kunnen gamen.
Das niet helemaal waar, uit Kinect 2.0 demos is al gebleken dat die tracking ook in het donker zou moeten werken. Wat kinect stuk nuttiger zou maken is een soort nunchuck oid, zodat je betere controle hebt over de bewegingen van je character. Zonder input van een 1 handige of normale xbox controller lijkt me kinect niet handig qua input gewoon.
Echt irritant ja dat Kinect alleen werkt als je precies genoeg licht hebt. Teveel is dan ook weer niet goed, als de zon bijvoorbeeld op mijn raam staat.
Ken het spel niet, maar als ik dit zie dan moet ik echt huilen. Wow wat ziet ziet dit er toch goed uit. http://www.youtube.com/watch?v=0sfA-NsbzJY&feature=player_embedded