1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Hoop dat er nog een AC pack komt.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb werkelijk geen flauw idee. Wat kan de Kinect 2 meer dan de Eyetoy...eeh 3? Ik weet wel dat ik zowel de move als de kinect vond tegenvallen deze gen maar dat je als core gamer toch echt wel meer kon met de move.
     
  3. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Meer kunnen met de move leg uit?
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Lightgun shooters spelen bijvoorbeeld best goed met move. Maar ook is het best nauwkeurig om bijvoorbeeld goed sports champions te spelen met die dingen of een FPS te spelen zoals Killzone 3.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De move is een fysieke controller met motion control samen. Je kan met de move ontzettend accuraat werken. Leuk voorbeelde is het tafeltennispel en het frisbeespel die deel uitmaken van een sportpack. Met tafeltennis kan je echt topspin en backspin geven doordat zeer accuraat de stand van het batje/de controller wordt gemeten. Ook met frisbeen werd de realiteit zeer dich benaderd.

    Daarnaast kan je met de move, als je het eenmaal door hebt, ook zeer netjes FPS games spelen. Killzone 3 is daar het beste voorbeeld van, die vonden sommige mensen inclusief reviewers beter met de move spelen dan met een controller.

    De move is accurater dan kinect 1 en is daarnaast ook in te zetten voor 'echte' games. Neemt niet weg dat het mij verder bijzonder weinig deed. Ik wil gewoon op de bank hangen :+

    edit: ik zie nu pas dat Sen ongeveer hetzelfde heeft geantwoord... Overigens heeft Sony de move qua support redelijk hard laten vallen. Het is best opvallen dat je over de nieuwe move ook zo weinig hoort. Ik kan de beide controllers nog wel gebruiken toch? En hoef dan alleen een cam aan te schaffen?

    Verder hoor je ook helemaal niks meer over Gaikai.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    quote mezelf maar even

    dat hij meer kan is misschien niet helemaal de juist bewoording want op gamegebied kun je met de move ook hele leuke dingen
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De Move heeft nog een groot voordeel , je kan in een donkere kamer spelen.
    Bij de Kinect moet ik 's avonds de verlichting op standje max zetten om beetje redelijk te kunnen gamen.
     
  8. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Das niet helemaal waar, uit Kinect 2.0 demos is al gebleken dat die tracking ook in het donker zou moeten werken.
    Wat kinect stuk nuttiger zou maken is een soort nunchuck oid, zodat je betere controle hebt over de bewegingen van je character. Zonder input van een 1 handige of normale xbox controller lijkt me kinect niet handig qua input gewoon.
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Melbuuln heeft het over de 1e kinect versie niet de nieuwe 2.0 volgens mij?
     
  10. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    De kinect 1 kan je ook gewoon in het pikkedonker spelen.
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Echt niet werkt voor geen ene meter. Liefst in het licht. Heb Zelf ook een kinect 1.0
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Echt irritant ja dat Kinect alleen werkt als je precies genoeg licht hebt. Teveel is dan ook weer niet goed, als de zon bijvoorbeeld op mijn raam staat.
     
  13. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik speel kinect bijna altijd in het donker en bij mij werkt het even goed als in het licht.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja maar de discussie gaat over wat er bij de bundel zit. Dus dat is Kinect 2. :)
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb het over de oude Kinect , heb me nog niets eens bezig gehouden met de nieuwe voor de Xbox One.
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Laatst bewerkt: 1 sep 2013
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De vid doet het hier niet.
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Linkje ;)
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja CGI.
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Lijkt wel op een pearl harbor game. Ziet er imoh er mooi uit!
     

Deel Deze Pagina