De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Mike Verweij ‏@MikeVerweij 7m
    Marc Overmars bevestigt na afketsen transfer @ELJERO11ELIA: ,, #Ajax is uitgewinkeld." Geen nieuwe spelers meer

:emo:

2. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    So be it.

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    ....

4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    We gaan het zien.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    what's new, is altijd al de grootste koop-competitie geweest toch

6. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Over drie, misschien twee, weken hebben we hopelijk Siem weer terug. Siem en Lerin zullen die kleintjes op dat middenveld van Barça wel even doormidden zagen. :cool:

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De blanke Enoh. Fel maar kan niet voetballen.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zitten we net op te wachten, nog zo'n blinde draver met 0 talent als de Roon..

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Overmars weg aub.

10. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Volgens mij moet jij wat meer op de Roon gaan letten. Hij werkt zich de tering en heeft een long inhoud van heb ik jou daar. En hij doet dat zeker niet met de ogen dicht. :)

11. Xbox.exe

Xbox.exe Nu even serieus

Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Hij werkt zich een slag in de rondte , ik heb ook niks aan te merken op z'n inzet of z'n loopvermogen

maar hij is altijd te laat in z'n diepte passes , altijd

als hij in een aanval betrokken is gaat de vaart er gegarandeerd uit

Hij is de anti-Ziyech

Niks mis mee want zulke spelers heb je ook nodig, maar niet meer dan 1

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Las iets van 660 miljoen uitgegeven in de Premier League i.t.t. 30 miljoen in de eredivisie deze zomer.

14. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Serieus gasten 8) Laten we nou eerst eens kijken hoe de eerste seizoenshelft van Ajax verloopt ipv gelijk moord en brand te gaan schreeuwen. Valt me sowieso op hoe weinig krediet Ajax krijgt van "supporters"...

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gaat erom dat er gewoon slecht beleid wordt gevoerd, ongeacht de resultaten.

Er is gewoon totaal niet ingespeeld op het vertrek van Eriksen (ik zie in Duarte een vervanger van Schone in de selectie). Verder kan Overmars wel miepen dat het pech bij die mislukte transfer van John, maar ook dat had niet op de laatste dag gemoeten.

16. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ben ik met je eens. Te kort op de tranferdeadline pas naar vervangers op zoek gaan is idd op zijn zachtst gezegd niet handig, maar om nou te roepen dat ie gelijk weg moet? Gaat me persoonlijk iets te ver.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tot nu toe vind ik dat Overmars niets goed heeft gedaan (echt helemaal niets).

Van mijn part mag je dan weg..

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. Vind het een vreemde vogel die de prioriteiten verkeerd legt (Van Ginkel willen, dan twee maanden niets doen en na vertrek Eriksen toch maar DUarte halen + Vd Hoorn, meest overbodige aankoop ever) en eigenlijk het liefst alles wil huren, zonder achterliggende reden.

In plaats van door te groeien en door te selecteren, doen we elk jaar een stapje terug. En vorig jaar was al eigenlijk een 'tussenjaar', ware het niet dat Frank op magische wijze er nog wat van wist te maken. Het lijkt soms alsof ze bij Ajax er een sport van maken om Frank met steeds slechter materiaal kampioen te laten proberen worden.

Laatst bewerkt: 2 sep 2013
  19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De achterliggende reden is zo min mogelijk geld uitgeven. Dat lijkt inmiddels het doel, en niet beter worden.

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad, nu er een trainer zit die 3 seizoenen lang geen seconde onder vuur ligt moet iemand anders maar worden aangepakt :_

Van de ongeveer 15 jeugdspelers die hij voor een schijntje kocht zal vrijwel iedereen voor meer geld worden verkocht en zullen enkelen dichtbij het niveau Eriksen komen. Daarnaast zijn Poulsen, Schone en Moisander heel belangrijk gebleken in afgelopen kampioenschap terwijl er amper geld voor is neergeteld, er is deze transferperiode wel matig gehandeld maar om hem meteen af te schrijven vind ik wat overdreven.

Deel Deze Pagina