De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zou goed kunnen dat Frank dat gaat doen (net als met Schöne), of het gaat werken is een tweede. Zelf heb ik Duarte nooit als zodanig gezien, maar lees nu verhalen dat hij ook een 'bijtertje' is. Overmars noemde hem een type Davids.

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ajax betaalt de hoogste salarissen van de Eredivisie, dus eigenlijk zitten we te hoog als je kijkt naar wat in NL marktconform is.

Sowieso kan je de term marktconform in voetbal slecht toepassen, financieel is alles echt net Jiskefet.

Duarte als VM zou verrassend zijn, ik vind hem wel een stuk feller in de duels ivm Schone. Geen idee wat verder zijn kwaliteiten zijn zonder bal.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik kan de term marktconform prima toepassen. 3 miljoen voor Bojan is niet marktconform.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ze konden Elia voor 4m oppikken..

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Grapjas :+ Wat is dan wel marktconform.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik zou vantevoren ook verwachten dat Bojan beter bij het spel van Ajax zou passen.

7. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat is imo ook 3m teveel.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is helaas wel marktconform, het staat alleen totaal niet in verhouding tot zijn kwaliteiten :+

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het lijkt me dat z'n kwaliteiten er juist voor zorgen dat een salaris van 3 miljoen NIET marktconform is.

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Elia was 4 miljoen + 1 miljoen salaris. Dan zit je voor één speler voor één seizoen (langer blijft hij toch niet) al op 5 miljoen. Dat is sowieso niet marktconform.

Bojan en 3 miljoen. Tja, is dat echt zo? Of gaan we nu alleen af op dat twitterbericht?

Duarte zie ik overigens wel functioneren als VM. Die gast heeft 20x meer power en drive dan een Schone, maar heeft daarnaast genoeg voetballende kwaliteiten en techniek om op die positie uit de voeten te kunnen.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Bojan is gehuurd en Elia was een koop, beetje rare vergelijking.
    Of bedoel je dat ze 4 miljoen zouden moeten betalen voor 1 jaar contract?

12. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vergelijk ze niet met elkaar, ik vroeg me alleen af of iemand daadwerkelijk feitelijk heeft vernomen dat het salaris van Bojan daadwerkelijk volledig door Ajax wordt betaald; naast die tweet van Pa De Jong.

Daarnaast vind ik 4 miljoen voor de koop van Elia + een jaarsalaris van 1 miljoen gewoon bullshit. Zeker als het om een speler gaat waarvan je weet dat hij max. één of twee seizoen(en) blijft. Daarom wilde Ajax hem ook huren, omdat anders het risico te groot zou zijn.

Ik weet niet welk contract ze dan zouden aanbieden, maar dat staat voor Werder natuurlijk ook los van de transfersom. Dat is dan tussen Ajax en Elia.

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ajax zal er wel wat van maken (in de eredivisie) maar toch had ik graag iemand als Elia gezien. Indienhij zijn oude niveau weer zou behalen dan heb je echt veel aan hem.

De afgelopen seizoenen had je trouwens best een goed team, sowieso toen je nog Van der Wiel en Vertonghen had in de verdediging. Maar het was te verwachten dat je weer eens van start moest beginnen, zo gaat het nu eenmaal.

Enkel is het niet leuk om op je bek te gaan tegen Barça en compleet kapot gespeeld te worden.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  15. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909

Ik vrees echt een pakslaag tegen Barca.

Denk dat het bij rust al 4-0 of 5-0 staat. Zeker als we zo spelen als de afgelopen weken.

Maar goed, hopelijk kan Ajax mij nog verrassen. Maar echt veel vertrouwen heb ik niet.

Ook voor Eredivisie begrippen is dit een vrij zwak Ajax.

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Neon van Sander van Doorn is het nieuwe strijdlied van PSV. Het is een poepclub ;), maar dat ze deze plaat kiezen is tof.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wanneer moeten ze tegen Barcelona dan?

18. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    18 September is de wedstrijd in Camp Nou.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Eerste wedstrijd. 17/18 september ofzo? Of de week daarna.

^wat hij zegt.

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    @Nera: wie heeft Inter deze transferwindow eigenlijk ge- en verkocht?

Deel Deze Pagina