Had deze screenshot op fifabenelux op het forum gevonden. Hier trouwens de ratings en skillmoves van alle spelers van de teams die in de demo zitten: http://www.youtube.com/watch?v=d0qlrhFc5dU Manchester City Tottenham Hotspurs Borussia Dortmund AC Milan Paris St. Germain FC Barcelona New York Red Bull Boca Juniors Paar 'opvallende' ratings: Valdes, Hart, Sirigu en Lloris zijn allemaal 84. AC Milan heeft best lage ratings als je ze met de rest vergelijkt. Bijvoorbeeld Robinho is 78 en El Sharaawy is 82.
AC Milan hebben ze echt zwaar verkracht. Robinho nog maar zo laag en niet eens meer skillmoves net zoals El Sharaaway
Robinho speelt ook nog amper en is matig, dus wel terecht. Ik vraag me af of deze stats echt zijn. Ik zie het wel bij de officiële release.
Hoezo 'echt'? Beelden zijn van Gamescon afgelopen weekend, dus weet niet wat er niet echt aan kan zijn. Natuurlijk kunnen ze nog iets aangepast worden, maar de ratings kloppen toch wel voor 95%.
Weer geen Oekraïense competitie. Jammer hoor dat is echt een competitie die veel beter is dan Nederland.
Dat is gewoon waar. Nederlandse clubs zijn kansloos tegen Shaktar Donetsk. Dnjepr speelde vorig jaar PSV van de mat.
Shaktar zit er sowieso in en wellicht ook Dinamo Kiev, en er gaan nog steeds geruchten dat de gehele Oekraïense competitie er in komt. Maargoed, Shaktar/Dinamo Kiev/Dnjepr zijn leuk, maar dat de Oekraïense competitie beter zou zijn dan de Eredivisie is bullshit, zie bijvoorbeeld de coëfficiëntenranking maar.
Gelul. Maximaal 2 jaar en ze staan boven NL. Shaktar rolt elke ploeg hier makkelijk op en ook Kiev en Djipper zullen hier waarschijnlijk kampioen worden. Djiner won vorige week nog 3-1 van Sjaktar. Doet geen enkele Nederlandse club, dus vind het jammer dat die er nog niet inzitten.
Ajax won vorig jaar nog met 3-1 van Manchester City, dat doet geen enkele Oekraïense club!!1! Maar je moet niet alleen naar de competitie kijken, maar ook naar het aantal verkopen van Fifa in dat land. Ik denk dat er meer Fifa's in Nederland dan in Oekraïne worden verkocht, dus is de Nederlandse competitie interessanter voor EA.
Op uitdoelpunten ja, maar een poule met FC Nordsjaelland, Chelsea en Juventus is wel een stuk makkelijker dan een poule met Dortmund, Real en Manchester City . Maar zoals ik al zei, gaat het niet om de ranglijsten, maar om het aantal verkopen voor EA. Als de Eredivisie meer winst oplevert dan de Oekraïense competitie (denk ik), waarom zouden ze dan voor de Oekraïense competitie gaan?
Nice, co-op season voor Career? Online misschien? Gelukkig zijn we eindelijk van die achievement af voor FUT dat je een club waarde van X moet hebben..