1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 17 apr 2013.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Had deze screenshot op fifabenelux op het forum gevonden. :)

    Hier trouwens de ratings en skillmoves van alle spelers van de teams die in de demo zitten: http://www.youtube.com/watch?v=d0qlrhFc5dU

    Manchester City
    Tottenham Hotspurs
    Borussia Dortmund
    AC Milan
    Paris St. Germain
    FC Barcelona
    New York Red Bull
    Boca Juniors

    Paar 'opvallende' ratings: Valdes, Hart, Sirigu en Lloris zijn allemaal 84.
    AC Milan heeft best lage ratings als je ze met de rest vergelijkt. Bijvoorbeeld Robinho is 78 en El Sharaawy is 82.
     
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    AC Milan hebben ze echt zwaar verkracht. Robinho nog maar zo laag en niet eens meer skillmoves net zoals El Sharaaway :mad:
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Robinho speelt ook nog amper en is matig, dus wel terecht.

    Ik vraag me af of deze stats echt zijn. Ik zie het wel bij de officiële release.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoezo 'echt'? Beelden zijn van Gamescon afgelopen weekend, dus weet niet wat er niet echt aan kan zijn. :9 Natuurlijk kunnen ze nog iets aangepast worden, maar de ratings kloppen toch wel voor 95%.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ...
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Tof, speel die modus altijd 't meeste :)
     
  7. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt nou eens de jupiler league in Fifa! Zou ik er graag in zien hahah.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Geruchten gaan dat de JL er in FIFA 15 bij zal zijn.
     
  9. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer geen Oekraïense competitie. Jammer hoor dat is echt een competitie die veel beter is dan Nederland.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    :lol:
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat is gewoon waar. Nederlandse clubs zijn kansloos tegen Shaktar Donetsk. Dnjepr speelde vorig jaar PSV van de mat.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Shaktar zit er sowieso in en wellicht ook Dinamo Kiev, en er gaan nog steeds geruchten dat de gehele Oekraïense competitie er in komt.

    Maargoed, Shaktar/Dinamo Kiev/Dnjepr zijn leuk, maar dat de Oekraïense competitie beter zou zijn dan de Eredivisie is bullshit, zie bijvoorbeeld de coëfficiëntenranking maar.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2013
  13. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelul. Maximaal 2 jaar en ze staan boven NL. Shaktar rolt elke ploeg hier makkelijk op en ook Kiev en Djipper zullen hier waarschijnlijk kampioen worden. Djiner won vorige week nog 3-1 van Sjaktar. Doet geen enkele Nederlandse club, dus vind het jammer dat die er nog niet inzitten.
     
  14. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax won vorig jaar nog met 3-1 van Manchester City, dat doet geen enkele Oekraïense club!!1! Maar je moet niet alleen naar de competitie kijken, maar ook naar het aantal verkopen van Fifa in dat land. Ik denk dat er meer Fifa's in Nederland dan in Oekraïne worden verkocht, dus is de Nederlandse competitie interessanter voor EA.
     
  15. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    NL competitie is nog steeds het beste (als je het zou compenseren met fifa fair play regelement) :+
     
  16. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Shaktar schakelde Chelsea nog uit vorig jaar in de CL. Hun komen tenminste wel door de poule.
     
  17. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Op uitdoelpunten ja, maar een poule met FC Nordsjaelland, Chelsea en Juventus is wel een stuk makkelijker dan een poule met Dortmund, Real en Manchester City 8).

    Maar zoals ik al zei, gaat het niet om de ranglijsten, maar om het aantal verkopen voor EA. Als de Eredivisie meer winst oplevert dan de Oekraïense competitie (denk ik), waarom zouden ze dan voor de Oekraïense competitie gaan?
     
  18. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Juist!
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258

Deel Deze Pagina