1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 1 jun 2012.

  1. mash

    mash Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de shop nu niet vinden. Zal hem even op skype vragen, dan post ik de link wel even. Je kunt hem ook zelf even mailen voor die link.
    Hoe meer ik trouwens aan het kijken ben, hoe meer je merkt dat al die shops heel erg op elkaar lijken. Volgens mij is 90% van de shirts identiek in de meeste shops.
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    NIET BESTELLEN BIJ SOCCERSCORPION

    Wacht al sinds 14 juli. Plaatste vandaag een claim bij PayPal precies op de minuut om 19:53. In dezelfde minuut kreeg ik een standaardemail van Soccerscorpion dat mijn order cancelled was. Dus doe dit dus nooit meer...
     
  3. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook graag de alieexpress site willen weten! Alvast bedankt.
     
  4. monkeybusiness

    monkeybusiness Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik op aliexpress zoek dan kom ik toch vooral shirts tegen zonder merk embleem, da's toch net-niet he...
     
  5. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks, maar 4footballshirts is off, wat is nu de beste optie dan?
     
  6. SoccerM

    SoccerM Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met bestellen via creditcard bij Jersey 777? Begrijp dat Paypal niet meer kan, maar hoe zit t met beveiliging? Ben een beetje skeptisch om met een creditcard te betalen via zulke websites.

    Verder, iemand die wat kan zeggen over de maten van de shorts die ze verkopen? Vallen ze groot/klein?
    Ben rond de 1.77. Op 9football shirt hadden ze vroeger gewoon onesize shorts, echter op jersey777 kan je dus echt uit maten kiezen..
     
  7. mash

    mash Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is vanwege legale redenen. Ze worden vrijwel altijd met merk verstuurd (dat staat vaak ook bij de beschrijving
     
  8. mash

    mash Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze ook de webshop link van die verkoper. Zoals boven staat beschreven sturen ze het shirt met het merk op

    http://youngtrade.en.alibaba.com/

    Alibaba is een onderdeel van alieexpresse. Laat even weten als jullie iets besteld hebben of binnen hebben, dan kunnen we kijken welke shirts van deze verkoper het beste zijn. Ik zou iig altijd de player version nemen
     
  9. FTD80

    FTD80 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Site werkt weer!
     
  10. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu het e-mail adres van die man: youngtradegz@hotmail.com.

    Hij geeft aan geen PayPal te accepteren. Voor 5 shirtjes inclusief verzending vraagt hij nog geen 100 dollar (volgens mij iets van 70 euro), hartstikke leuk natuurlijk, maar ik vertrouw het niet helemaal. Wie zegt dat dit geen scam is?
     
  11. SoccerM

    SoccerM Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand ervaring met gebruik van CreditCard bij Jersey?
     
  12. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu het e-mail adres van die man: youngtradegz@hotmail.com.

    Hij geeft aan geen PayPal te accepteren. Voor 5 shirtjes inclusief verzending vraagt hij nog geen 100 dollar (volgens mij iets van 70 euro), hartstikke leuk natuurlijk, maar ik vertrouw het niet helemaal. Wie zegt dat dit geen scam is?
     
  13. mash

    mash Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom bestel je niet eerst 1 shirt. Dan loop je minder risico en kun je ook kijken of dit de goed maat voor je is. Zo heb ik maat s bij hem terwijl ik 1.73m lang ben (68kg) had eerst medium maar dat was echt te groot. Daarnaast zou ik doorzeuren om toch met paypal te betalen, dat werkte bij mij iig wel. Hij ging toen akkoord als ik niet op paypal erbij zetten dat het om voetbalshirts ging.
    Heb je ook meer kans om geld terug te krijgen als er iets mis gaat.
    Nogmaals, ik heb twee keer een shirt besteld via paypal en dat ging mij bij goed. Maar ik zou wel voorzichtig blijven. De snelle verzending maakt het ook mogelijk om eerst 1 shirt te bestellen.

    Laat even weten hoe het afloopt,
    Gr
     
  14. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Even over dat laatste: snelle verzending is een utopie :p Hij geeft zelf aan dat de verzending zo'n 3 á 4 weken kan duren, net zo lang als bij 9football dus.

    Kan ik voor 4/5 shirts ook niet gewoon met PayPal betalen? Hij geeft aan dat ik met een bankoverschrift moet betalen, maar daar heb ik dus geen zin in.
     
  15. mash

    mash Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon zeggen dat je alleen met paypal kunt betalen, gewoon doorzeuren dan moet het lukken. Ik heb al 2 keer met paypal betaald. En als je uitgaat van 4 weken verzending dan zal je denk ik positief verrast worden *)
     
  16. P112

    P112 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    3 á 4 weken, de verzend tijd ligt niet aan de verkopers maar aan ems. Heb zelf een shirt al binnen een week binnen gehad, gebeurde zo'n 4 weken geleden. Laatste shirt duurde langer en was pas 13 aug in Nederland terwijl ik hem de 14e in huis had. Rond 2 aug was hij in china op de post gedaan uit mijn hoofd.

    Betalen met geld overmaken via bank duurt aardig lang, mastercard is makkelijker, volgens mij zijn er ook bij ah visa gift cards te koop. Je kan zo'n kaart proberen.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2013
  17. anakin

    anakin Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb 2 x met mastercard betaald geen problemen

    Let er bij Jersey 777 wel goed op dat je de verzendkosten duidelijk hebt. meld van tevoren dat je het naar nederland wilt versturen bijv.
    Dat is dan ook het enigste nadeel bij jersey 777, de hoge verzendkosten :mad:
     
  18. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    iemand ervaring met voetbalfanshirts.com ?? kheb nog 5 euro op een rekening. zal ik het wagen??? :)

    Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
     
  19. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog hier die shirtjes willen kopen? Heb er nog 5 liggen:
    Real madrid thuis ronaldo
    Barcelona thuis Neymar
    Bayern Munchen thuis Götze
    Dortmund thuis Reus
    PSG thuis Ibrahimovic

    Mogen wat mij betreft voor 30 euro p/s weg. Heb ze zelf gekocht maar ben gestopt met voetbal dus heb ze niet echt nodig :p
     
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ligt er verder niet dik bovenop dit hoor. :D
     

Deel Deze Pagina