Ooh ik heb ook echt gruwelijk veel zin in Fifa14! Ben normaal gesproken binnen een maandje wel klaar met Fifa, maar deze vakantie echt belachelijk veel Fifa gedaan met vrienden en een aantal vrienden die eerst hun x360 hadden verkocht hebben er speciaal weer een gekocht voor GTA V en Fifa14, dus wordt genieten. Ben ook van plan ditmaal langer FUT te spelen, en heb dus ook de SE gekocht met 24 gouden pakjes, dat de Legends erbij zitten is ook nice. Co-op seasons wordt sowieso baas!
Hier de (voorlopige) stats van de selectie van Ajax (inclusief Alderweireld en Eriksen nog even omdat ik die sowieso toevoeg aan mijn Ajax team) volgens de FUT14 database van MattWidz:
Vermeer 78
Blind 74 Moisander 76 Alderweireld 78 v Rhijn 73
Schøne 75 Eriksen 82 de Jong 78
Fischer 74 Sigthórsson 74 Bojan 80
Reserves:
Cillessen 74 Van der Hart 64
Van der Hoorn 73 Veltman 68 Boilesen 68 Denswil 68 Ligeon 66
Poulsen 76 Andersen 68 Serero 72 Klaassen 66
Sana 68 Hoesen 71
Zelf ga ik in FUT eerst een Ajax team maken incl. Eriksen en Alderweireld en daarna ben ik van plan om het volgende Arsenal team te maken (Fifa 13 stats nog).
http://www.futhead.com/fifa/squads/14896622/#
- Snelle aanval, tof middenveld, redelijk snelle backs. Vind het centrale duo achterin en de keeper wat minder maar daar vind ik nog wel iets op. Ligt natuurlijk ook sterk aan de spelers die ik tegenkom in pakjes/kan verhandelen.
De speler die ik het allerliefst wil is Dennis Bergkamp, echt mijn favoriete speler dus echt tof dat hij bij de Legends zit. Als ik hem heb lijkt het me verder nog iets om Arsenal in hun 4-4-2 opstelling te zetten met Bergkamp en Henry in de aanval. En Seaman als keeper erbij, maar die Legends zullen wel aardig duur worden.
Klik om te vergroten...