1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 17 apr 2013.

1. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Daar hoopte ik ook op, dat je eindelijk een career kunt starten met meerdere personen. Zowel online als offline. Maar aangezien er hier over Seasons wordt gesproken denk ik niet dat ze dit bedoelen. Ze bedoelen denk ik het starten van een online season met een guest.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Precies zoals ExoSkeleton zegt, er komen nu twee aparte Seasons voor in je eentje en twee tegen twee.

3. Seh

Seh Guest

Toffe toevoeging wel.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Een database van alle spelers in FIFA 14 Ultimate Team. De database komt rechtstreeks van EA, maar bevat nog geen 'final ratings'. Hoe? Vraag het MattWidz, die verkrijgt ieder jaar op een bepaalde manier toegang tot de databases daar, qua plaatjes en statistieken. Is een hacker/modder die ook ieder jaar binnen de eerste week al miljoenen aan coins heeft door eigengevonden glitches en gemaakte autobuyers.

Nieuwe pakjes?

Als we hier vanuit gaan (de non-final ratings), ziet PSV er zo uit:

Maher 78
    Wijnaldum en Toivonen 77
    Narsingh, Schaars en Tyton 76
    Zoet 75
    Matavz 74
    Depay 72
    Bruma, Locadia, Willems, Zanka en Arias 71
    Jozefzoon en Hiljemark 70
    Manolev 69
    Tamata 67
    Bakkali 66
    Van Ooijen en Rekik 64
    Koch en Hendrix 63
    Bertrams 62
    Van Overbeek en Brenet 61
    Horsten 60

Mening: Rekik en Bruma mogen hoger hebben, zeer zeker Rekik mag naar minimaal 70+. Ze hebben nog genoeg te bewijzen, dat wel. Verder mogen Bakkali en Hendrix wel wat hoger in de 60 hebben.

Zin in FIFA14? Ik wel!! :D

Laatst bewerkt: 4 sep 2013
  5. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    De stats die daar staan zijn zo te zien nog lang niet af, zo zijn alle spelers van FC Groningen hetzelfde (heb ze niet allemaal gecheckt, maar daar ga ik van uit), en alle nieuwe jeugdspelers zijn 62.

6. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    rekik stats zijn precies hetzelfde als in fifa 13, bruma was 72 bij hsv

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ooh ik heb ook echt gruwelijk veel zin in Fifa14! Ben normaal gesproken binnen een maandje wel klaar met Fifa, maar deze vakantie echt belachelijk veel Fifa gedaan met vrienden en een aantal vrienden die eerst hun x360 hadden verkocht hebben er speciaal weer een gekocht voor GTA V en Fifa14, dus wordt genieten. Ben ook van plan ditmaal langer FUT te spelen, en heb dus ook de SE gekocht met 24 gouden pakjes, dat de Legends erbij zitten is ook nice. Co-op seasons wordt sowieso baas!

Hier de (voorlopige) stats van de selectie van Ajax (inclusief Alderweireld en Eriksen nog even omdat ik die sowieso toevoeg aan mijn Ajax team) volgens de FUT14 database van MattWidz:

Vermeer 78
    Blind 74 Moisander 76 Alderweireld 78 v Rhijn 73
    Schøne 75 Eriksen 82 de Jong 78
    Fischer 74 Sigthórsson 74 Bojan 80

Reserves:
    Cillessen 74 Van der Hart 64
    Van der Hoorn 73 Veltman 68 Boilesen 68 Denswil 68 Ligeon 66
    Poulsen 76 Andersen 68 Serero 72 Klaassen 66
    Sana 68 Hoesen 71

Zelf ga ik in FUT eerst een Ajax team maken incl. Eriksen en Alderweireld en daarna ben ik van plan om het volgende Arsenal team te maken (Fifa 13 stats nog).
    http://www.futhead.com/fifa/squads/14896622/#

- Snelle aanval, tof middenveld, redelijk snelle backs. Vind het centrale duo achterin en de keeper wat minder maar daar vind ik nog wel iets op. Ligt natuurlijk ook sterk aan de spelers die ik tegenkom in pakjes/kan verhandelen.

De speler die ik het allerliefst wil is Dennis Bergkamp, echt mijn favoriete speler dus echt tof dat hij bij de Legends zit. Als ik hem heb lijkt het me verder nog iets om Arsenal in hun 4-4-2 opstelling te zetten met Bergkamp en Henry in de aanval. En Seaman als keeper erbij, maar die Legends zullen wel aardig duur worden. :+

8. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bojan 80 bakkali 66? omdraaien fifa!

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  10. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Waarom voeg je Eriksen en Alderweireld ook toe, je voegt Suarez toch ook niet toe? :+
    Best wel zielug voor Ajax fans dat die twee weg zijn, snap je wel hoor :'-(:):

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Niet zo goed voor de chemistry hè, als je Eriksen en Alderweireld in een vol Ajax team zet. Of je moet Eriksen als LCM gebruiken in een 433 en hem zo koppelen aan een hoop Denen:

Fischer - X - X
    Eriksen - Schone - X
    Boilesen - X - X- X

Wellicht dat je dan nog een 9 chem Eriksen krijgt. Alderweireld is onmogelijk om een goeie chem mee te krijgen, jammer genoeg.

Precies :+.

Nee, maar 75 - 70 zou wel terechter zijn dan 80 - 66 :+.

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Spelers krijgen toch ook altijd een winter update van FUT? En als het goed is heb je bij Seasons of losse multiplayer potjes dat de teams worden aangepast op hun wekelijkse spel zoals je bij de normale losse single player potjes ook al kon instellen in Fifa 13.

Maar Rekik 64.. :eek: Zeker 70 waard om mee te beginnen.

13. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nederlandse competitie wordt echt amper wekelijks aangepast en krijgen ook al geen in- en uitvorm cijfers. Ik mag hopen dat ze Rekik nog niet gedaan hebben, want ihj heeft gewoon dezelfde rating als bij Manchester City B. :+

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
  16. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
  17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Geweldige speler en sowieso heeft heel Bayern deze FIFA gewoon een bazen team met hoge cijfers. Dat verdienen ze ook.

Neymar mag nog zo'n beetje alles bewijzen. Hij zal wel beginnen met 84/85, wat meer dan terecht is. Nu al een 86+ geven zou belachelijk zijn, imo.

Di Natale zal wel rond de 84/85 hebben, maar net niet in de top 50 zitten.

Dat een Pedro (meh) net als Vidal (genie) 85 heeft, een Di Maria zelfs 86 heeft en een Vidic met zijn 87 hoger heeft dan Kompany, Chiellini en Ramos van 86 vind ik ook rare gevallen bijvoorbeeld. Maar dat zul je ieder jaar hebben.

Ik vraag me af wat de final stats van PSV, Ajax en Feyenoord worden. Altijd leuk. :)

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind Ribery echt een poepspeler en zeker niet top-50, maar ja, meningen mogen verschillen. :)

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Meningen mogen zeker verschillen, maar ik denk wel dat je wat vaker naar Ribery moet kijken als je vindt dat het 'echt een poepspeler' is. Dat is 't gewoon niet, feit :+.

Vervelend mannetje, dat wel. Maar qua dribbel, techniek en snelheid is het echt een geweldige flankspeler. Qua passing ook een aantal prachtige steekpassjes gezien dit seizoen.

Hij heeft niet voor niets:
    - 5* skill moves
    - 93 dribbling
    - 92 ball control, acceleration, agility, balance
    - 90 sprint speed
    - 88 vision
    - 87 short passing, curve, reactions
    - 86 crossing

etc.

:D

Laatst bewerkt: 5 sep 2013
  20. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30

Ja mee eens hoor. Deze groep viel ook wel te verwachten he, typisch EA. Ben meer benieuwd naar welke spelers een aanzienelijke upgrade hebben gehad en in de groep 80-85 zitten!

Subtoppers als Benat, Griezmann, Pablo Hernandez, Vela, Grenier, Ocampos etc mogen van mij wel een flinke upgrade krijgen. En Courtois moet natuurlijk ook flink omhoog.

Laatst bewerkt: 5 sep 2013

Deel Deze Pagina