Lockum: Misschien moet je Momiji dan ook eens proberen, heb net even wat free training met haar gedaan (PS3 versie v/e vriend) en ze voelt een beetje aan als Mila maar dan zonder de grabs. Had eigenlijk verwacht dat ze meer als een ninja zou spelen (hayabusa/hayate/kasumi mix) maar dat is niet het geval, ze heeft wel een paar moves van hen. Zal Momiji een tijdje proberen maar 1ste indruk niet helemaal een klik, wel vrij snel meerdere combos naar CB gevonden (stunt vrij makkelijk). Moet met Momiji de training nog doen.
Rachel ook even gedaan en nee, dat is niet mijn personage. Sloom maar krachtig, noobs zullen daar wel PPP mee gaan rammen. Wel geheel eigen stijl, kon het niet terug herleiden. Even command-training gedaan (iets van 65 moves). Ze heeft gelukkig nog wat variaties op die PPP, inclusief een sidestep en een command-throw vanuit PP. Verder lijken veel combos vanuit diagonaal + PPP te gaan. CB zit op P wat voor mij ook nieuw is (meestal iets met linker-trigger als je met pad speelt). Verder lijkt het me geen juggle/combo personage te zijn, echt op power gebouwd. Hoort misschien ook meer bij bass/bayman/leon/etc.
Ze heeft wel een leuke punishment move: K (in het kruis trappen en dan weg trappen )
Hopelijk is Jacky leuk om te spelen en heeft ie wat uitgebreidere move-list.
Jacky, Ein en Leon nog niet gedaan.. Beetje koorts nu En mijn eigen 360-versie komt morgen pas, meh
Laatst bewerkt: 6 sep 2013