Ha, ja dat komt me bekend voor, voor mij geldt zo'n beetje hetzelfde. Dacht dat ik wat kon vroeger met SF/MK (onder vrienden/arcade hal) maar toen ik online speelde bleek er flink verschil in niveau te zijn en ook geen zin om echt te trainen, speel altijd gewoon voor de fun, nu ook nog. Met DOA2+3 zelfde verhaal, lokaal tegen wat mensen ging het altijd wel goed maar nooit wat getrained, command-training en klaar. Pas bij DOA 4 ben ik iets serieuzer gaan spelen, maar voornamelijk door beter te gaan blocken en iets van uitgebreidere combo's te leren. Maar ook daar was ik slechts A/A+, ben nooit S- of hoger geweest.
In DOA5 ben ik rank E-, voornamelijk omdat ik alleen lobby speel en geen ranked, interesseert me niet en ik merk zo ook wel welk niveau iemand heeft ook zonder zijn rank te zien. Ik wil gewoon wat matches spelen of andere zien spelen in een lobby.
Training mode zit ik dan ook veel te weinig in, weet zeker dat ik beter zou spelen als ik daar wat meer tijd aan besteed maar ik heb niet veel tijd om aan games te kunnen besteden (werk en andere shit).
Voor DOA5 heb ik een beetje CriticalBurst + PowerBlow geleerd maar ik gebruik het nog erg weinig eigenlijk (probeer het de laatste tijd wel steeds vaker te doen) maar veel matches (ook tegen S/SS) gaan ook nog redelijk zonder dat te gebruiken en door vrij gesloten te spelen.
Soms win ik er een paar, maar dan heb ik vaker het idee dat ze me onderschatten door mijn E- rank of doordat ze Hayabusa niet goed kennen (Busa zie je vrij zelden en S/SS spelers gebruiken hem bijna nooit).
Ik heb met Lockum destijds een beetje geoefend en wat tips gegeven maar ik denk dat Lockum nu al meer van het DOA systeem weet dan mij (zie em vaker in training mode dan online mode , hij is een stuk serieuzer daarmee dan ik in elk geval)
Anyway, als je DOA5U hebt en je wilt gewoon wat casual games voor de fun doen of wat (simpele) dingen wilt weten/leren laat maar horen (xbltag: quicksilv). Match connectie met NL'ers speelt altijd lekker en normaal vind ik niet snel 5-bar connecties, dus altijd fijn om ook lokaal wat te kunnen spelen.
Ik las net dat er nog iets te unlocken is: "OMG" breast mode..
Ugh, heel leuk Tecmo.. PS3 Motion magic! Krijgen we dat weer jaren lang te horen vd Tekken/SC fans. Niet echt slim van ze, wel grappig dat ze het na al die jaren toch echt er in zetten (die oude 'age'-setting zou dit ook doen, maar dat was onzin, deed niks)
Anyway, heb de game binnen, straks na F1 eens erin gooien en kijken hoe het online is.
Edit: typos + OMG vid
Laatst bewerkt: 7 sep 2013