Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik heb een voorkeur voor PS4 dat klopt dus? Infamous vind ik van de exclusieve games absoluut de mooiste dan wat Xbox heeft laten zien, dit is ook mijn mening. (al aantal keer aangegeven)
    Jij kan iets anders hebben uiteraard.

    MS is een software bedrijf dat klopt dus?
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
  2. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Sony is altijd goed om hoog van de toren te blazen over hun hardware, ps3 met cell hoor ze het nog zeggen next gen starts here, zelfde met de ps2 met emotion engine.. vind het juist goed dat de penello reageert omdat er een verkeerd beeld word geschetst. Denk dat de verschillen echt mee gaan vallen, kijk alleen drive club 30 fps en forza 60fps 1080 p nu al. Een racer is altijd een goede meetlat om te laten zien wat een box kan toch? zeggen ze over het algemeen altijd.
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    PS2 en PS3 hebben wel even geweldige games laten zien net als Xbox 360 overigens.
    We gaan het zien over ong een jaartje.:thumbs:

    2014 wordt sowieso een goed jaar voor zowel One als PS4 met geweldige games.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
  4. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Gaat mij er niet om of er geweldige games voor zijn gemaakt want dat klopt absoluut, alleen er werd altijd gedaan of de hardware groundbraking was.. daar gaat het meer om, en dat bedoeld die andere jongen denk dat Sony en met zijn beloftes.

    Net infamous gezien, en ziet er ook prachtig uit, alleen lijkt het me snel saai worden beetje als goku zo een veld door vliegen en vuurballen gooien. Nou is het ook totaal niet mijn type game, maar hoe waren de vorige delen? Geen echte AAA titel toch of wel?
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Je hebt zowel hard en software nodig, Sony heeft gezegd dat zij de meest krachtige console ooit hebben gemaakt.
    Laat het ze maar bewijzen.

    Tja, dat is jouw mening uiteraard en die respecteer ik ook, als het niet je type game is dan houdt het op.
    Zelfde als ik heb met race games. (boring als wat)
     
  6. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik speel liever forza of gran turismo dan infamous ja haha, maar zit er ook een multiplayer bij? Ik vind dat altijd heel belangrijk, dan blijf ik de game veel langer spelen namelijk..

    Trouwens trailer van call of duty ghost zag er best goed uit.. ga nu toch twijfelen tussen Cod of bf4
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Infamous zou voor mij wel een reden zijn om een ps4 te halen, maar dat is maar 1 exclusieve. Eerst een One daarna een wiiu dan over een paar jaar een ps4 met een fijne games collectie.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Maar waarom neem je de One als main console dan?
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Denk het eerlijk gezegd niet, al zat dat best wel lame zijn, denk dat Infamous zich gaat richten puur en alleen op SP.
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Dan vind ik het bij voorbaat al ruk Sorry, ik speel codmw2 nog steeds en dat is niet omdat de single player zo goed is. Online zorgt dat de game langer speelbaar blijft. Maar ook dat is persoonlijk
     
  11. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Waarom zou je de ps4 als main nemen?
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Daar hoef je geen sorry voor te zeggen;) sommige games zijn zo ingesteld haha.
    Voor het online gedeelte moet je inderdaad dan gaan voor CoD/BF4 en evt de toekomst Titanfall:thumbs: (al hou ik me mond maar over de laatste :p)
     
  13. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    We kunnen wel zeggen dat de developers, turn 10 en Evolution studios, kwa grote, budget en history enorm verschillen, dus geheel terecht is die vergelijk niet. GT en FM5 was de betere vergelijk geweest, maar GT gaat toch nog keertje op de PS3. (trouwens kijk ik persoonlijk meer uit naar GT6 dan FM5, zolang die tech issues goed opgeruimd zijn. Door bepaalde online features en dingen als dag/nacht + weer, wat epische races geeft).

    En het klopt zeker dat MS een software bedrijf is, maar het lijkt me dat sony geen koekenbakkers in dienst heeft om de software te schrijven. Wel is het zo dat directx de standaard API is voor PC games. Ik kan me voorstellen dat developers meer gewend zijn aan directx en dus dat houdt in dat sony idd met goede tools voor hun hardware moet komen.

    Ik kan me niet voorstellen dat de verschillen groot zullen zijn in multiplatform games. Ze zullen wel xbox/Pc als lead platform nemen en dan porten naar PS4, lijkt me het makkelijkst. Maar de GPU van de PS4 is wel degelijk sterker en een belangrijker onderdeel dan bv CPUs.
    Heb het al genoemd, maar hetgeen waar de xbox one voornamelijk wat kan winnen is bv audio, waar MS een betere chip voor gebruikt dan de PS. Sony wil dat compenseren met GPGPU, is al uit interviews van cerny gebleken.
    Kan me niet voorstellen dat de consoles buiten een chip voor video (ivm opnemen/streamen) en een flashdrive voor de OS op de xbox one, nog grote verschillen zullen hebben.

    Infamous 1+2 hebben het wel aardig gedaan btw. Denk dat je het wel AAA kan noemen, is volgens mij wel aardig grote developer voor sony. Het waren trouwens niet zozeer de textures die ik zo goed vond in infamous second son, die zijn goed maar niet mindblowing. Het waren met name de particle effects die geweldig leken.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Games, controller, heb allemaal ms producten. (kort samengevat)
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909

    Hou The Order 1886 ook maar in de gaten.

    Nog weinig van gezien.

    Wel een paar artikels over gelezen. En die tech demo (die achter gesloten deuren te zien was) wordt helemaal de hemel in geprezen.

    Ben dus erg benieuwd naar deze titel. De setting is iig erg vet.
    Sowieso zijn Killzone en inFamous voor mij musthaves. Knack wil ik ook wel spelen ( ben een liefhebber van platformers) maar daar ga ik niet de volle pond voor betalen
     
  16. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ja jij als type infamous moet geen titanfall gaan spelen, mij lijkt het geweldig, zelfde makers als mw2. Mensen/journalisten die het gespeeld hebben zijn super enthousiast over titanfall, ik kijk er iig naar uit
     
  17. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy fuckin' cow

    Nieuwe gameplay beelden van Ryse zien er veel mooier uit dan ik had gedacht, het is voor mij de mooiste exclusive game tot nu toe !

    Youtube : Ryse: Son of Rome - Inside Look at Combat

    Ik houd zoveel van hack and slash games, thanks god.

    Waarom bukt de hoofdrolspeler met muts van Infamous Second Son hele tijd ?

    Benen wijd en een beetje bukken terwijl ie stil staat. Zo loop ik niet door Rotterdam heen.

    Screenshot terwijl ie stil staat :
    [​IMG]

    Killzone en DriveClub ga ik toch halen :) op launch.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    ok.
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    En ik dacht al dat ik een nieuwe bril nodig had ;)
    Ryse ziet er fantastisch uit.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
  20. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind Ryse alles behalve de mooiste game die we gezien hebben, enige wat er goed uitzag was het hoofdpersonage zelf. Vijanden lijken wel directe klonen en bij slow-mo kills krijgt de hele omgeving een blurr =(
     

Deel Deze Pagina