Ik heb het over de computer AI als tegenstander hè. Ik vind het niet gek dat een Real Madrid, Barcelona of Manchester City aanvallend meer druk zet, betere steekpasses geeft en zo voor meer gevaar zorgt voor jouw doel dan een team dat minder is. Ik vind het niet gek dat dat bij teams als PSV (4* ), Heerenveen (3* ) of een Willem II (2.5* ) dat steeds minder wordt.
Reagerend op wat jij zegt, dus vanuit de speler zelf, ben ik het niet echt met je eens. Je doet net alsof je met bijvoorbeeld een PSV of Heerenveen geen voetbal kunt spelen, dat dat alleen met Barcelona's kan. Ik speel eigenlijk altijd met 3 à 4 sterren teams en vind deze juist fijner voetballen, omdat ze niet zo overpowered zijn (te harde schoten, te perfecte passjes, te veel snelheid). Natuurlijk is niet iedere pass, aanname en schot perfect bij PSV, maar ik vind ze wel degelijk goed voetballen. Iig vergelijkbaar met in het echt: je kan er gewoon heel fijn mee spelen, maar ze hebben geen Ronaldo's of Özil's.
Al helemaal als je op assisted speelt, vind ik het overdreven wat je zegt. Daar blijven alle passes, voorzetten en schoten gewoon 'automatisch' goed. Op manual merk je het wel meer als een Özil 90+ vision en passing heeft itt een Wijnaldum met stats daarvoor tussen 70-80.
Laatst bewerkt: 11 sep 2013