1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Netflix

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Exionche, 19 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon upload uitzetten met torrents. :+
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp dat je wel je PayPal enzo moet geven? Hou ik meestal niet zo van, zeker niet voor een trial.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Gelukkig is Netflix een betrouwbaar bedrijf...
    Het feit dat jij PayPal gebruikt vind ik dan twijfelachtiger.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vertrouw jij PayPal niet zo erg dan? Heb vaak genoeg gebruik gemaakt ervan op Ebay. En daar moet je wel.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Creditcard kan ook op eBay hoor. Voordat ik een cc had gebruikte ik altijd PayPal. Ik zeg niet dat ik ze vertrouw, maar het is nogal vreemd om te zeggen dat je je PayPal gegevens niet aan Netflix wilt geven, terwijl die toch een positiever beeld scheppen dan PayPal die soms wel eens negatieve incidentjes heeft gehad.
     
  6. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Je kunt MediaHint gebruiken (even Bingen) voor Firefox en Chrome om Amerikaanse content te bekijken op Netflix. Dit kan gewoon met je Nederlandse Netflix account. Handig!
     
  7. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ook bij de Amerikaanse Netflix lopen vrijwel alle series één of meerdere seizoenen achter.

    Zoals verwacht valt het aanbod tegen, zeker voor de notoire downloaders onder ons. Wel tof dat ze Jericho hebben. Die wil ik wel weer eens zien. En de door Netflix zelf geproduceerde series House of Cards en Hemlock Grove. Orange Is The New Black heb ik dan al wel in zijn geheel gezien. Zeker een aanrader.

    Ik wacht alleen nog wel even met dat maandje gratis uitproberen. Eerst maar eens kijken of er wellicht nog wat meer interessants bij komt de komende maanden. Ik heb bovendien op dit moment toch al genoeg om te kijken. :)
     
  8. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Werkt echt te soepel, bedankt\o/
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zijn de beelden wel HD? Ik heb ze even 30 seconden bekeken, maar het zag er niet echt HD uit.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit er een beetje tussenin imo.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat gevoel heb ik dus ook, al stream ik normaal 1080p.
     
  12. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik kan wel het amerikaanse aanbod zien, maar wanneer ik iets wil zien duurt het oneindig lang..

    edit: lamaar, had mn xbox netflix account ook nog open staan, vandaar dat ie raar deed.. Handig die mediahint!!
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2013
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Wow, bedankt! Aanbod is meteen honderd keer zoveel :+. Kun je hier geen problemen mee krijgen?
     
  14. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee :)

    Als je het ook op de Xbox of een ander apparaat wilt:
    http://tunlr.net/
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Waar staat dat dan? Want ik heb het nu al geprobeerd op de pc, PS3 en Xbox 360 en ik zag echt niets staan over verschillende abonnementen hoor. Enkel dat het na de gratis maand 7,99 euro gaat kosten.
     
  16. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Onder account kun je abonnementstype wijzigen.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    en wat betaal je voor HBO per maand? O-)

    Je kan voor deze service klaar zijn voor 2,50 per maand. Daarnaast vind ik dat het aanbod voor een eerste dag helemaal niet verkeerd is! Ik begrijp niet waarom dit maar 1 maand leuk zou zijn. Kijken jullie echt al het interessante materiaal in 1 maand uit?

    Ik vind het gebruik daarnaast super relaxed. Sure sickbeard en xbmc is nice, maar dat vergt altijd wel getweak. Dit is gewoon instant beschikbaar. Op de PS3 is daarnaast ook nog eens veel in super HD (full hd + 5.1 geloof ik) beschikbaar.

    Ik zit deze maand iig rustig uit en overweeg daarna wel om voor 2,50 per maand verder te gaan. Ik heb dan ook nog even tijd om te kijken hoe vaak het aanbod wordt aangevuld etc.

    edit: hopelijk worden anime's later ook nog toegevoegd. En kan je mediahint ook zo gebruiken dat ik op de ps3 het aanbod kan uitbreiden? (door het bijvoorbeeld op mijn lijst te zetten)
     
  18. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    2,50 per maand? Hoe kom je daar bij?
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik dacht ook 8 euro? Of is er nog een goedkopere single device abbonnement?

    En ja bij Sickbeard moet je de series er zelf even in zetten en je moet je subs als je die nodig hebt nog even met een plugin regelen maar het aanbod is wel onbeperkt :+

    Maar goed, als je dat goed wilt doen met flink wat opslag, een leuke NAS, een mooie XBMC speler etc etc is het naast je usenet abonnement best een investering

    dan is Netflix als je nu vanaf 0 moet kiezen natuurlijk wel heel interessant

    Zeker als je ook zonder problemen vanaf al je devices in de amerikaanse library kan komen (of als de NL library een gelijkwaardige inhoud krijgt)
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2013
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Wat ik begreep was dat die 2 apparaten TEGELIJK is, dus dat de een tv kijkt en de ander via zn ipad naar wat anders..

    Over de eerdere vraag over wat superhd is: https://signup.netflix.com/superhd
    Nog helderder dan gewoon hd dus..

    Zie hier welke apparaten ondersteund worden: https://contactus.netflix.com/article/nl/node/11425?ba=TopKBLinkClick

    edit:
    Hij bedoelt een jaarkaart via ebay voor 30 euro..
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2013

Deel Deze Pagina