De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    @ BFR: Damn...

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Slaat gewoon nergens op :lol:

Verliezend finalist van vorig WK en als eerste Europees land geplaatst.

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    En een dramatisch EK achter de rug, en momenteel een compleet faalteam op een enkeling na.
    Slaat dus wel ergens op.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De manier van berekenen snijd gewoon weinig hout.

De ELO ratings zijn veel beter en logischer wat dat betreft (en dat zeg ik niet alleen omdat we daar hoger staan)

Kijk ook bijv naar Brazilie wat omdat het de host is geen punten uit qualifiers haalt en dus ook terrein verliest...

het is niet alsof ze er daardoor minder op worden

http://en.wikipedia.org/wiki/World_Football_Elo_Ratings

5. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Voetbal aanbod op foxsports in veel minder uitgebreid ivm sport 1 en je betaald wel even veel. Nu gaan ze dit weekend ook nog eens niet Arsenal uitzenden. De hoofdreden voor mij om dat pakket te hebben. Ze mogen maar 2 wedstrijden na 4 uur uitzenden. Kijk het even aan met hoeveel wedstrijden van hun er wel uitgezonden worden anders zeg ik het maar weer op. Kutzooi

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Het mag dan wel een faalteam zijn, de resultaten zijn er gewoon nog.
    Je moet het met me eens zijn dat dit niet helemaal logisch is gezien de prestaties.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klopt dat Fox is een flinke stap terug t.o.v wat je op Sport 1 en Eredivisie Live tegelijkertijd aan wedstrijden kon bekijken

dat was op zondag gewoon 8 kanalen voetbal met allemaal andere wedstrijden..

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Rekik waarschijnlijk 4 weken eruit, meldt VI.

Ongelofelijk klote. Schaars heeft ook al last na een trap van Andorra. Kutzooi, toch twee hele belangrijke schakels in het spel en team van PSV. Nu moet je dat opvangen met Hendrix (nog onervaren, is niet de grootste en weegt zo'n 45kg) en - als Schaars ook écht wegvalt - Hiljemark.

Daar zit je dan met je 30 miljoen op je spaarbankje en met maar 3 centrale verdedigers (Bruma, Rekik en Hendrix).

9. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Zanka 4 wedstrijden schorsing. Bruma, Hendrix en Koch voor PSV 1 dus.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb alle vertrouwen in Hendrix, maar hij mist nog de fysieke kracht om echt alle duels te winnen. Hij wint nu zijn duels op positionering en slimmigheidjes, wat hij al knap doet voor iemand van zijn leeftijd, maar extra fysiek is voor een centrale verdediger altijd handig. Zeker als je ook de toppers en Europees wilt gaan voetballen.

Maar de verdediging van PSV is inderdaad magertjes met een Hendrix die van zijn 45kg gewicht nog eventjes 80kg moet maken, een Koch die nog ontzettend veel moet leren als hij ooit PSV-niveau wilt worden (ik betwijfel het), een Zanka die er geen kut van kan en een Rekik die al het hele seizoen met een blessure rondloopt.

Bruma en Rekik zijn het beste centrale duo van PSV in jaren, maar wat erachter zit heeft Brands dan weer over het hoofd gezien. Groots werd door Slegers geroepen dat er een vervanger klaar stond om gehaald te worden bij verkoop Marcelo, maar die is nooit gekomen.

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Ja true, alhoewel ik geen idee heb wat Belgie heeft bereikt..
    of zegt dat eigenlijk al genoeg?

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hiljemark is toch goed?

Waarom speelt Toivonen eigenlijk niet?

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hiljemark moet werken aan zijn handelingssnelheid, maar is qua vechtlust zeker een nuttige speler voor de balans in het team. Voetballend gezien ook niet slecht.

Toivonen speelt amper omdat hij niet wilt verlengen, niet fit is en ongemotiveerd invalt. Nu de transfermarkt gesloten is, zal het wel bij invallen blijven. Voor hem is ook geen plek in dit PSV: hij is niet gemotiveerd, wilt weg en speelt op een hele diepe 10-positie, dat PSV niet meer heeft met de punt naar achter.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Klote. Een operatie betekent meestal wel minimaal wat maandjes revalideren. Hopen dat die gap nog voldoende tijd heeft daarna om op niveau te komen, want ik zie hem graag op het WK in de basis.

15. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als je het zo bekijkt dan wel inderdaad, resultaten zijn er en kwalificatie reeds afgedwongen dus zo bekeken ziet het er niet verkeerd uit. Als je naar de landen op het lijstje kijkt echter dan denk ik dat we op het moment van alle landen verliezen welke boven Nederland staan ( of iig van de meesten ). Maar ja het blijft een aparte manier hoe ze de ranking berekenen.

16. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Hopelijk kan Siem De Jong wel meedoen tegen PSV. Schijnt erg goed te gaan met zijn herstel. Met hem erbij én Duarte heb ik er een stuk meer vertrouwen in. :)

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zonder Rekik, wellicht zonder Schaars en met Duarte en Siem de Jong. Deze dag kent alleen maar tegenvallers..

18. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Laatst bewerkt: 13 sep 2013
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Goh wat had je verwacht. Er lopen nu weer 6 spelers van Chelsea daar rond, dat had Ajax toch niet kunnen bieden?

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ik had verwacht dat de stem van de speler ook nog zou worden gehoord. Vooral omdat Van Ginkel een talent is wat in de Eredivisie bij Ajax, of een andere club uit de top-3 had kunnen rijpen. Nu zit hij op de bank bij Chelsea en zijn de kansen op een WK ook gereduceerd tot < 5%.

Leuk hoor verder, die 6 huurspelers van Chelsea waar ze bij Vitesse qua continuïteit niets aan hebben. Dan zou ik hebben gekozen voor extra geld in de deal met Ajax en daarvoor gewoon één goede vervanger gehaald. Bovendien stuurt Chelsea echt niet de beste huurlingen naar Arnhem. Anders waren het er ook geen 6 geweest.

Deel Deze Pagina