[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het ook spijtig dat er geen next-gen versie komt. Maar ik heb besloten om nog geen PS4 te halen dit jaar, dus ik heb de tijd om PES 2014 te spelen. Anders had ik ook deze versie -hoe tof ik het ook vind- overgeslagen.

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Allemaal positieve verhalen.. ik ga die demo ook maar 's downloaden, ik ben toch wel benieuwd nu. Sinds PES 2011 afgehaakt, het beste deel vond ik nog steeds deel 5. (Met Henry op de cover?)

3. RastafariMan

RastafariMan NWO 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    4
    Yep.. ive got both versions. WE seems slightly slower, but definitely smoother.. and not frame rate issues during game play.
    Also noticed that crowd noise, particularly after scoring goals is way superior in the WE version... feels better

Het lijkt erop dat de Winning Eleven versie weer beter is dan de europese.
    Zoals dat altijd het geval was op de PS2.
    Tenminste dat is mijn mening. :)

4. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Yep, de WE serie was altijd beter in balans. Daarom had ik altijd een omgebouwde PS2. Ik speelde nooit gekopieerde games, ik speelde WE.

5. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi verhaal! :D
    Vind het zelf erg grappig dat er zo een groot verschil kan zitten tussen twee versies. Had wel willen zien hoe veel slechter die Gamescon versie nou was. O-)

6. RastafariMan

RastafariMan NWO 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    4
    Over de ISO gooide ik wel de WeDoIt Patch met chants alle kits enz.

Heerlijk.

Vooral Winning Eleven 6FE _O_ _O_ _O_

Laatst bewerkt: 12 sep 2013
  7. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Hahaha, old times. WE beter dan PES versie. Importeren zal niet werken ben ik bang. Anders had ik dat zeker gedaan. Misschien nog goede hoop dat ze PES nog tweaken...

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Mooi verslag Cyrax; ik heb er van genoten :)

9. ManoMoker1982

ManoMoker1982 PES veteran

Leuk Bevonden:
    15
    Voor iedereen die er goed in wil komen en maar niet los komt in de gameplay, neem de tutorial filmpjes op onderstaande link even door!

http://forum.pesholland.nl/showthread.php?713-PES-2014-Tutorials

Ook is het dribbelen met goed getimede drukken op R1 iets wat we nog allemaal onder de knie moeten krijgen

Gisterenavond in de party met veel pesholland leden alles doorgesproken, zo leer je het meest en het snelst heb ik gemerkt.

Wie dit ook wil, laat me weten, dan voeg ik je toe en dan nodig ik je uit voor deze parties waar de kennis wordt gedeeld!

Laatst bewerkt: 12 sep 2013
  10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ga hem sowieso weer proberen, maar ik zie alweer in PBatemans post allerlei dingen die me voorheen ergerden. Blijkbaar nog niet verbeterd. Dat Cyrax in Duitsland weer een totale bagger-versie kreeg, klinkt ook als typisch Konami. Zul je zien dat de uiteindelijke game straks ook zo is.

Ben toch wel benieuwd, zal vast wel lekkerder spelen dan FIFA, maar als je dan weer al die randzaken ziet die niet in orde is dan kom je uiteindelijk toch wel weer uit bij FIFA.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Lol, dit is ook mijn grootste vrees :+

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ben ik dit keer niet bang voor :)

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb er ook wel wat angst voor hoor. Persoonlijk kies ik voor PES omdat ik het belangrijker vind om lekker voetbal te kunnen spelen dan me te ergeren aan die paar dingen die niet goed zijn.

- Ik vond de keepers best okay, stukken beter dan in voorgaande versies
    - BIj het schieten kreeg ik weer echt het gevoel dat de bal gewicht had, dat is in Fifa voor mijn gevoel niet zo.
    - Je kunt nu meer in duels gaan zonder dat de scheids fluit, dat is echt fijn.

Ik zal nog eens wat meer spelen en duidelijk maken wat me niet bevalt (jaja, ook ik vind zeker niet alles prachtig).

14. domienr

domienr Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Dit is gewoon HET belangrijkste menu uit het spel tot nog toe.
    Heel wat instellingen die belangrijk zijn om je spel te kunnen spelen.

Gisteren al langzaam begonnen met deze optimaal te tweaken.
    Tegen de release moet ik mijn vaste instellingen gevonden hebben.
    Veel van deze opties zorgen ervoor dat zaken automatisch verlopen (rails, tricks & skills)

Aanrader om deze goed te bekijken en uit te proberen tijdens de demo!

Hou de analyse van deze support settings in de gaten, deze komt eerstdaags op het pesholland forum

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Cyrax, er staat op DG een vraag aan jou hoe jij dribbelt. Cherkov vraagt dat, omdat volgens zijn gevoel er geen verschil is tussen helemaal niet dribbelen en hard lopen en de bal verder voor je uit spelen...

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Ik vraag me af, zit ff dat filmpje te kijken van de vrije trappen...

Maar je kunt dus alle ballen óm het muurtje er in schieten. Dat slaat nergens op...

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Twitter van Adam Bhatty geeft aan dat er wordt gekeken of die bolletjesline online uitgezet kan worden. Off line schijnt dat al te kunnen las ik op EVO-web.
    Misschien kunnen de mensen met de review-versie van deze site daar definitief uitsluitsel over geven?

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik gebruik eigenlijk vooral versnellingen. Ik zal vanavond even kijken. Ik ben nog maar net begonnen met deze game :+

19. ManoMoker1982

ManoMoker1982 PES veteran

Leuk Bevonden:
    15
    Check het pesholland forum, daar zijn al aardig wat gevorderden...

Wat ik daar las; gebruik af en toe een tikje R1/Rb met de juiste timing en je kan zo jouw perfecte dribbel vinden. Iemand die het lukt zei al dat dit erg verslavend werkte!

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dat zijn versnelling, die gebruik ik ook. Dat werkt top.

Deel Deze Pagina