1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

  1. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Het is geen wapenwedloop die ik aan ga hier.

    Zie het zo, jij vindt de officiële namen en licenties belangrijker en fifa zijn stijl mooier.

    Ik vind de gameplay, het pes achtige realisme en de stijl van pes iets om van te houden.

    Leer met verschillende meningen te leven :)
     
  2. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Volledig mee eens
     
  3. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
  4. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik zeg toch nergens dat jij jouw mening niet mag uiten of iets dergelijks. :confused:

    Ik vind de gameplay van Fifa overigens ook beter, maar dat geheel terzijde. Bij Fifa is de online gameplay ongeëvenaard. Die wedstrijden tegen de CPU / AI kunnen me echt gestolen worden. Dat vind ik bij Fifa én PES ruk.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Zeker vergeten dat dat hele FUT idee is bedacht door Konami?
     
  6. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik kijk naar hoe de games nu zijn en wat welke game te bieden heeft. FUT zit in Fifa en niet in PES.

    Vind het een toffe footie hoor. Vorig jaar kocht ik ook beide footies, maar Fifa speel ik nu nog en PES heb ik na een maandje of twee verkocht. :)
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2013
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Verschil tussen FUT en MLO is dat je met FUT met echt geld betaald en met MLO ingame geld. Gierige EA :p
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Check again m8, met echt geld betalen is een eigen keuze en dat hoeft helemaal niet als je dat niet wilt.

    Maar goed, ik geef alleen waarom ik Fifa liever speel dan PES. Er zullen zat mensen zijn die dat niet zo vinden. No worries. :)
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nee ik snap het heel goed eigenlijk ;).
    PES is ff doorbijten en zelfs dan zijn er (te) veel ergenissen.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb wel een beetje hetzelfde. Het is zo zonde, de game gaat echt heel diep en kan echt heel tof zijn. Ik speel echter allang niet meer zoveel als vroeger, eigenliijk alleen nog met vrienden op de bank. Ik speel niet meer online en offline speel ik ook niet in mijn eentje. Ik erger me inderdaad ook wel snel aan PES de laatste jaren en leg de game dan snel weer weg na een avondje gamen. Deze PES trekt wel wat meer dan voorgaande edities, ik wil het graag leren, dat is een goed teken.
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik denk dat je met beide games je uitstekend kan vermaken tegen vrienden.
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Is het iemand btw al gelukt om te hakken? Als ik nu paas naar een speler achter mij, draait de speler altijd om zijn as.....
     
  14. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Jazeker, ik scoorde zelfs een kans die ontstond uit een heerlijke hak-achter de standbeen langs-steekbal.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Die sprint tutorial vind ik wel handig. Ik zou er alleen aan willen toevoegen dat een speler ook minder snel sprint als zijn stamina afneemt. Daarom zet ik altijd het stamina barretje aan.

    Wat betreft het grafische deel van het spel: Vind ik wel meevallen. Je moet dat publiek niet in close-up bekijken, maar gewoon van de gewone camera-afstand. Dan ziet het er juist indrukwekkend uit. Afgezien daarvan: Het is niet belangrijk voor mij omdat ik gameplay veel belangrijker vind. Als je een spel hebt met de geweldige gameplay als PES 2014, dan vind ik het haast spijkers op laag water zoeken als je het spel hierop en op het menu gaat beoordelen.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2013
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat is mij ook wel gelukt, zijn zeg maar auto-feints. Maar echt een hakje op het middenveld als ik met de rug naar een speler sta zou op momenten gewoon moeten kunnen lijkt mij. Zou het vreemd vinden als dat eruit is.

    Kan mij nog wel herinneren dat in PES 2010 ofzo (uit mijn hoofd), dat je geen kapbeweging meer kon maken.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Misschien moet feint dan in de settings op manual staan?
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat kan ook gewoon, al zo vaak gezien en gedaan.
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Mzz... vaag.. Mij niet gelukt tot nu toe. De speler draait telkens om. Moet ik misschien 2x de paasknop indrukken ofzo? Zou het ook kunnen dat alleen bepaalde spelers dat kunnen ofzo?
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat laatste :thumbs: En dat ligt het aan wat hun sterke been is.
     

Deel Deze Pagina