[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

1. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Passen is idd wel een must,het verschild geloof nogal.
    Let ook op de us maat is wel handig voor mij ook :)

Zal straks ff kijken wat voor maten ik heb aan jersery,ik ben zelf 1.86

2. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ergens gelezen dat een M in Nederland, in de VS een S is.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Je bedoelt dat Amerikaanse maten gewoon wat groter vallen? ;)

4. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is bijna hetzelfde ja ;)

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
  6. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Lol, kennen mensen dit legendarische filmpje nog?

Was echt een youtube hit, 1 van de dunkfilmpjes op youtube een paar jaar geleden.

Ik kom er net achter dat deze gast en zijn broer beiden al een paar jaar in Nederland spelen :9

7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

Mooi roster van Miami. Echt moeilijk kan hij het niet hebben (net zoals Oden en Birdman), het enige wat hij straks moet doen is easy baskets maken en verdedigen.

8. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    With James, Wade, Oden, Beasley, Bosh, Shane Battier and Ray Allen, the Heat now have seven players on their roster who were selected No. 6 or higher in their respective NBA draft classes.

Lekker voor de Heat wel denk ik, op papier echt een beter team dan voorgaande jaren.

9. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.040
    Season pass 180 euro... Hm, ik twijfel heel erg.

Ik ga de wedstrijden in principe nooit Live kijken, is precies midden in de nacht, en ik werk gewoon. Ook in het weekend vind ik het niet fijn om precies heel de nacht wakker te zijn.

Verder kijk ik heel veel samenvattingen, waarmee je de mooiste plays wel ziet en je veel nieuws/info meekrijgt. Als er dan mooie wedstrijden op het programma staan (b.v. kerst) download ik deze in het geheel de dag erna.

De wedstrijden duren ook best lang. Ga ik een dag later nog zo’n wedstrijd integraal terugkijken…? Of pak ik de samenvattingen van alle vele wedstrijden… Nog maar eens goed over nadenken, ik denk dat ik er gewoon geen tijd voor heb.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Beasley is weer zo'n vreemde pickup. Denk niet dat ze er beter van worden.

Ik deel dit jaar een league pass met 2 vrienden. Dan vallen de kosten wel mee, krijg vast ook weer een kortingcode.

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik download enkel de beste games (de uitslag ken ik dan wel) en kijk ze nadien.

Live/'s nachts kijken duurt gigantisch lang met alle timeouts en om dan zoveel geld te spenderen om alle samenvattingen te bekijken zou ik ook niet doen. Er zullen veel wedstrijden tussen zitten die slaapverwekkend zijn met maar een paar highlights.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ik heb trouwens thuis nog een site die gewoon alles van NBA.tv aftrekt!
    Weet hem niet uit m'n hoofd en weet ook niet hoe lang het duurt voordat hij op de site staat, maar voor sommigen die toch niets live willen zien maar pas achteraf is het erg handig...

LP is duur, maar als je het split valt het 100% mee.

13. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.040
    Bedoel je DavkaBT? Daar staan volledige wedstrijden op.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
  15. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Nice bedankt. Ik denk dat ze net zo snel op deze site staan dan dat ze op de leaguepass website staan, want dit zijn gewoon de links naar die wedstrijden toe.

Is op dit moment wel traag. Kan eigenlijk niet naar een verder tijdstip skippen :mad:

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Nee dit zijn geen links, dit moet eerst worden gescraped.

17. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Same twijfels... samen kopen? :+

Had gehoopt op niet meer dan 150 euro, maar sinds die NBA app op de xbox lijkt het me toch wel chill om te hebben. Beetje in bed liggen, beetje nba wedstrijdje kijken, beetje internetten ondertussen ofzo. Toen ik de Pass vorig seizoen had heb ik meestal alleen de extended summaries gekeken, ook wel erg chill hoor maar misschien niet de moneys waard. Btw, is die 180 euro alleen voor het seizoen, exclusief play-offs? :confused:

Laatst bewerkt: 17 sep 2013
  18. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Pacers resignen DWest en Paul George, halen Granger terug, Watson en Copeland erbij en Scola als backup PF in plaats van Green en Plumlee.

Tering wat een team, kan dat seizoen al beginnen?

20. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Media days, leuk om te zien. Je merkt nu al bepaalde chemistry in teams, volgens mij zijn veel Lakers al een tijdje lekker bezig met trainen. Hopelijk dat het zonder Kobe niet helemaal bagger wordt, maar ik denk het niet. Ben alleen benieuwd wat ze in de defense nog overhouden zonder Dwight... 't lijkt me dit jaar sowieso al geen defensive minded team en vorig jaar ging er ook een hoop mis aan beide kanten van de vloer.

verder excited about:

Love en Rubio dit jaar, healthy, te gaan zien
    Derrick Rose terug te zien
    Te zien wat de Brooklyn Nets kunnen betekenen in de eastern conference
    Hoe sterk zal Indiana dit jaar zijn?
    Nowitzki is sinds mei aan het trainen zegt 'ie, dus ik ben benieuwd wat de Mavs kunnen dit jaar met added pieces als Monte Ellis o.a.
    Clippers show, maar met een betere coach
    Ben benieuwd hoe Dwight het in Houston gaat doen
    Detrooooit Basketbaaaaallll (hoop zo hard dat Detroit weer in de play-offs komt)

Deel Deze Pagina