Ik weet dat jullie weinig geven om Jazz/Hiphop dus die paar die het wel leuk vinden een kleine update: Melodica van Haraku Nakamura, heerlijk album! Wanneer geen middelen om het aan te schaffen maar dezelfde artiesten wil check "Blessed Relief''! In the best of 10 hiphop albums last week at bandcamp!
Omdat hij het muziek maken belangrijker vind dan het geld ofzoiets \o/ Je kan wel een hard copy kopen als je wilt
Ik vind het behoorlijk tegenvallen. Maargoed, nieuwe Natti vandaag uit Check 't http://cunninlynguists.bandcamp.com/album/still-motion
Hoe is het trouwens met Madlib? Je hoort de laatste tijd weinig van de man. (Die Quasimodo stuff was ook gewoon grotendeels oud). Dat terwijl z'n broertje Oh No enorm hard bezig is de laatste tijd, met als hoogtepunt toch wel het meeproduceren van de GTA 5 score.
geen idee, maar ik haal dan ook de meeste hiphop info hier vandaan, en zo levendig is deze thread niet meer
Weird dat er amper hype is....en komt uit in november. Hopelijk heeft het niet de sound van Berzerk, want ik vond het niets.
Waarschijnlijk omdat Berzerk kut was. Moet Dr Dre daarnaast niet eerst eens aan zijn eigen album werken. Die gast is een lachertje.