De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Die spelers van Ludogoretsk of wat de naam ook is doen alsof ze de Champions League hebben gewonnen. 8)

2. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ben hier best wel ziek van.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vaag bericht, hoe concreet is dat gevaar? Moeten we toch nog flink voor zakken of niet?

4. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Voor deze wedstrijd: "Nederland kan zege PSV goed gebruiken. We staan dit seizoen 36e op de UEFA-ranking, onder o.a. Wit-Rusland, Letland en Luxemburg."

Het puntenaantal van een paar seizoenen bij elkaar, aantal weet ik even niet, wordt bij elkaar opgeteld (zoals je vast wel weet). Volgend jaar valt er weer een seizoen weg, en komt het huidige seizoen daarvoor in de plaats. En met een slecht jaar (tot dusver) als deze, gaat het hard.

Maar het bericht is inderdaad wel redelijk vaag door het ontbreken van concrete cijfers wat betreft de voorspelling.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    :F:

Depay - niets lukt dit seizoen, in plaats van beslingen maken twijfelt hij te lang aan de bal. De onvoorspelbare, explosieve actie van zijn invalbeurten van vorig seizoen zijn nergens terug te vinden.

Matavz - slappe hoer zonder enige vorm van tor instinkt. Hij draait alleen maar weg van de goal, nooit meer ernaartoe. Ik snap hem niet.

Toivonen - slappe zak met kut instelling.

Hiljemark - voetballend zaad.

Maher - is blijven hangen in zijn kindertijd, wordt moe van dat verstoppertje spelen. Verkeerde passes zijn gruwelijk irritant, maar alles waaruit zou moeten blijken dat je techniek hebt (simpele aannames, steekpassjes, wegdraaien, etc) gaat bij hem verkeerd. Belachelijk.

Arias - :emo:

Zanka - :emo:

Bakkali - eerste 6 minuten enorm goed, de rest onzichtbaar. Hopelijk voor zondag wel 100% fit

Bruma - blijft kleine foutjes maken als het team ruk speelt en niets creeërt.

Zoet - goed seizoen tot nu toe, waardeloze wedstrijd.

Dus, alleen Hendrix was eigenlijk goed. En de geblesseerd uitgevallen Willems stond een dijk van een wedsrijd te spelen. Op één grote kans na.

Dus, op naar PSV - Ajax. :lol:

Vrije trap De Guzman :eek:.

Laatst bewerkt: 19 sep 2013
  6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nou, als Ajax en PSV binnenkort net zo spelen als hun vorige wedstrijd word het een vernedering :p.

7. Eldar Paul

Eldar Paul Student

Leuk Bevonden:
    1
    Schakel ff in en boem wat een goal van Eriksen! Beauty!

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Hopelijk wordt PSV snel uitgeschakeld in de Europa League. Totaal geen motivatie, bij geen enkele speler. Gewoon te triest voor woorden. Beter geven ze de nummer 4/10 in Engeland, Spanje, Italie en Duitsland een ticket, en dan de rest van de mickey mouse competities in Europa de nummers 2+3. Of weer het knock-out systeem, want dit is echt bedroevend.

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    AZ was slecht, ongelooflijk. Het was alsof ik naar Sparta - Almere City zat te kijken :'-(

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het frisse en fruitige is er bij PSV gewoon af. Het was natuurlijk ook te voorspellen, maar ik hoop dat het publiek het ook begrijpt. De selectie is gewoon heel krap en zeker nu met de blessures van Rekik (alhoewel Hendrix het prima opvult), Wijnaldum, Narsingh en (hopelijk niet) Willems. Tegen Ajax maar hopen op een extreem gemotiveerde en fitte groep. Alleen dan heb je kans.

Ik zie het alleen somber in. Balen dat we dan wel €30m op de bank hebben staan, maar wel rondlopen zonder échte sterkhouders. Daarnaast balen dat de spitsen gewoon te matig zeg, Depay in een enorme dip zit, Cocu het middenveld (Gini - Maher) niet lopend krijgt, Maher ongelofelijk tegenvalt, Rekik geblesseerd is, Bakkali geblesseerd raakte en PSV alsnog geen echte rechtsback heeft. Balen.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Terugkomend op bovenstaande:

Tamata zit bij de selectie, waarschijnlijk kan Willems niet mee doen. Zou een enorme domper zijn, aangezien hij dit seizoen goed speelt.

Ik zeg 0-3.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zeg doen

maar even serieus, PSV was tegen die bulgaren echt slecht bezig maar zo'n wedstrijd tegen Ajax staat altijd op zich.

Ook al gaat t PSV nu even niet voor de wind zie ik Ajax toch maar niet zomaar winnen daar

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    En wat wordt het in de tweede helft? ;)

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    PSV - Ajax is het nieuwe degradatie affiche van onze topcompetitie

Wordt allicht spannend

PSV gaat dat winnen hoor :) Heb afgelopen weken niets gezien, maar als alleen met veel geluk Zwolle in eigen huis eronder krijgt, dan ga je in Eindhoven echt geen potten breken. Heb PSV niet zien spelen maar kan me niet voorstellen dat het slechter is dan dat van Ajax.

Laatst bewerkt: 20 sep 2013
  16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Doe maar wel.

|:-

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is ook een goed punt.

PSV is niet goed bezig maar Ajax ook bepaald niet

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Even de tijden opgezocht:

14:30 Club Brugge - Anderlecht
    15:00 AS Roma - Lazio Roma
    16:30 PSV - Ajax
    17:00 Manchester City - Manchester United
    18:00 Besiktas - Galatasaray
    20:45 AC Milan - Napoli
    21:00 PSG - AS Monaco

Dus:
    PSV - Ajax op mainscreen, City - United op Sport1-Internet.
    AC Milan - Napoli op mainscreen, PSG - AS Monaco op Sport1-Internet.

:cool:

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Als Ajax zo speelt als de eerste helft tegen Barcelona dan winnen ze gewoon van PSV in de huidige vorm, hoor.

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Partijtje heb ik moeten missen.

Deel Deze Pagina