Ze konden die niet-bestaande PSV fans natuurlijk niet vinden. En even heel goed nieuws: Yes, straks is hij eindelijk officieel bij Ajax! Supertalent!
Unibetje gedaan voor de 4 van vandaag in de Ere. 1e keer dit, dus het is nog een vrij pure gok. Als ik hem alle 4 goed heb ga ik een vakantie boeken.
Tis dat het de voetbaldraad is, want ik dacht echt wtf moet Mark Cerny (Sony) bij Ajax doen? Hahahahaha
Nee, wel iets meer. Heb alleen de gouden regel voor mezelf nooit meer dan 5 euro per keer in te zetten. Als ik die 4 van vanmiddag goed heb kan ik een vakantie boeken. Ik weet alleen niet hoe het zit als ik meer dan 450 euro zou terug boeken naar mijn eigen rekening.
Maak je daar nog maar geen zorgen om want als je met een bet van 5 euro een vakantie kan boeken is denk ik de kans dat het allemaal uitkomt niet zo heel groot
Ben toch wel benieuwd wat je gegokt hebt. Aangezien het minder dan 5 euro was en bij winst je een vakantie zou boeken
Ik heb geen reet verstand van die verschillen en hoe het berekend word. Ik ga ook niet teveel gokken, ze zijn bij mijn familie al bang dat ik gokschulden ga krijgen. Ik had 5 euro ingezet trouwens.