1:
wat ik weet: kranten, schatten onderwater
2: zie spoiler net, en over de duikflessen, zodra je de game hebt uitgespeeld kan je linksboven op de kaart bij een pier een duikwinkel kopen. Als je die hebt gekocht ligt daar de submarine. Als je onderwater gaat en je stapt uit dan heb je gewoon duikflessen op. By the way, als je die grote helicopter hebt kan je na het uitspelen gewoon met die haak de submarine oppakken en ergens neergooien.
3: oranje is trevor, groen is franklin en blauw zijn de missies voor michael. Dus met die persoon moet je naar de vraagteken gaan en krijg je missies.
Zo gisteravond de game uitgespeeld. Express de hele week niet op dit forum gekeken omdat ik bang was een spoiler te lezen. Dit was mijn einde:
ik had niet gekozen om michael of trevor te killen, maar die andere optie, weet zo ff niet hoe die heette. Als ik trevor had gekozen, word die dan ook echt gekilled? Nu na het uitspelen heb ik gewoon alle 3 de personages nog
Gister was het me gelukt die straaljager te pikken. Helaas maar van korte duur werd zo neergemaaid door het leger. Als het me zou lukken, kan ik die dan opslaan in een hangar ofzo?