1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel XI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    ik had 600,000 geinversteerd 200,00 winst.

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan je in een keer veel aandelen kopen? Toen ik gisteren 100.000 wilde investeren moest ik voor iedere "+" een keer op A klikken... kreeg een lamme duim xD

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    A inhouden. ;)

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het gaat zeker in het begin zo snel met die procenten dan? Want ik had tot ongeveer de eerste Lester missie gespeeld en zat al op 20%. Voor mijn gevoel had ik maar een paar missies met Franklin en Michael gehad. Een stuk of drie Stranger&Freaks met Franklin en eentje met Michael. Best vlot gaat het....

5. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soms wel soms niet, maar om de 100% te krijgen ben je zeker wel uurtje of 70 - 100 zoet lijkt mij, als het niet meer is.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat verwacht ik ook wel, maar een vriend van mij had hem met
    66%
    uitgespeeld en naar zijn zeggen ook al wat sidemissies gedaan.

Anyway....dat tour-busje. Kun je nou zelf ook een tour nemen of dat niet? Ik kreeg de optie in elk geval niet toen hij even stil stond.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Van wat ik ervan heb gezien is 100% alleen niet echt 100%. Je hoeft maar bijvoorbeeld niet alle random events en hobbies te doen voor de 100%.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja ik verveelde mij alleen wel en ben er uitgegaan :+ maar volgens mij valt dat onder misc ofzo, dus ik ga het nog wel fftjes doen

9. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Gta V voor de eerste keer gespeeld. Enkele missies gedaan en wat rond gereden, gevaard, getennist, enz, vind het een tof spel. Maar heb toch wat vragen:

1) Wat zijn de collectables in het spel? (In gta IV waren dat duiven neerschieten..)
    2) kan je duiken naar schatten in de zee? Zijn er duikflessen beschikbaar?
    :cool: Wat betekenen die vraagtekens op de kaart? Als ik er heen rijd dan verdwijnt die gewoon en is er niets te zien...

Alvast bedankt.

10. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    1:
    wat ik weet: kranten, schatten onderwater
    2: zie spoiler net, en over de duikflessen, zodra je de game hebt uitgespeeld kan je linksboven op de kaart bij een pier een duikwinkel kopen. Als je die hebt gekocht ligt daar de submarine. Als je onderwater gaat en je stapt uit dan heb je gewoon duikflessen op. By the way, als je die grote helicopter hebt kan je na het uitspelen gewoon met die haak de submarine oppakken en ergens neergooien.
    3: oranje is trevor, groen is franklin en blauw zijn de missies voor michael. Dus met die persoon moet je naar de vraagteken gaan en krijg je missies.

Zo gisteravond de game uitgespeeld. Express de hele week niet op dit forum gekeken omdat ik bang was een spoiler te lezen. Dit was mijn einde:
    ik had niet gekozen om michael of trevor te killen, maar die andere optie, weet zo ff niet hoe die heette. Als ik trevor had gekozen, word die dan ook echt gekilled? Nu na het uitspelen heb ik gewoon alle 3 de personages nog

Gister was het me gelukt die straaljager te pikken. Helaas maar van korte duur werd zo neergemaaid door het leger. Als het me zou lukken, kan ik die dan opslaan in een hangar ofzo?

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    De F16 kun je idd opslaan in je hangar.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daarvoor hoef je hem niet uitgespeeld te hebben. Ik heb hem al een tijdje nu en ben nog niet klaar. :)

13. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Triathlon van een half uur. Welke grapjas heeft dat bedacht :+

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ok dan, wel tof dat het gewoon kan. Weet je nog waar dat busje dan staat of dat niet? Ik kon hem alleen maar jatten, dus waarschijnlijk kan het maar op een plaats.

Serieus een half uur? Goddamn! Ik heb alleen die eerste op Vespucci Beach gedaan.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De details blijven toch tof. Net met Franklin zijn auto door het bos aan het racen en zie je de auto echt langzaam vies worden op de achteruit etc maar daar zit dan zoveel detail in. En dat voor een open world game zelfs.

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Kan me nog wel een uur durende race in SA herinneren :lol:

17. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Trouwens wel jammer dat stealth en suppressors niet echt hun werk doen.
    Stealth systeem van Far Cry 3 zou dit spel een keer zo goed maken. :9

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is maar een van de zoveel geweldige details:

- Auto motor ratelt na als ie uitstaat
    - Banden klappen kapot als je een te lange burnout doet
    - Mensen maken foto's van jou dure auto
    - Wanneer je met een wiel in het water staat en je doet een burnout zie je bij dat ene wiel water omhoog komen
    - Bij elk straatputje (met reliƫf) voel je je controller trillen
    - Met de vlam uit je uitlaat kun je benzine ontsteken
    - Als je door het water loopt zie je alleen alles wat in het water is geweest nat worden
    - Zweet door kleren heen
    - Bloed dat in het water oplost
    - Bloed sporen op de weg door je banden
    - Personages die radio station veranderen omdat ze het rot muziek vinden
    - Trillen van het vliegtuig door windvlagen over bijv. bergkammen

En zo zijn er nog tig meer.

19. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Vond de tractor die in de ochtend het strand netjes aanharkt ook wel leuk

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ehm in die grote straat waar ook die 2 bars zijn die je kan kopen. Ik liep toevallig langs en toen riep iemand in die bus of ik mee wilde komen. Sure why not. Maar duurde mij te lang.
    Ik zat ff rustig op mijn mobiel met Trevor met een zwerver look. Loopt er een vrouw langs die opeens begint over hoe erg ik er wel niet uitzie als een hobo :lol: geniaal

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina