Show je schoenen! [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

1. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    UK 12 (maat 47) :+. Maar Nikes vallen altijd kleiner uit. UK 11 vind ik nét iets te klein.

Nike Skateboard Blazer Mid Trainers

2. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Jordan releases in europa zijn echt te triest....

In heel DH nergens de J4 Fear te koop...
    Zijn ook maar 2500 paar voor heel europa geleverd volgens Foot Locker :confused:

3. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Is niet triest, moet ergens een lijn getrokken worden. In Amerika komen die ook niet in alle shops.
    Algemeen bekent dat dat soort releases in HoH uitkomen en bij shops als oqium. Als ze die in alle shops zouden verkopen zouden ze zoals elke GR zijn.

4. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het triest,2500 paar voor europa is toch fucking weinig of niet?
    Maak er dan 5000 van ofzo dan heeft iedereen een ''normale'' kans om ze te kopen + meer winst voor hun.

Green glows zijn dan wel gewoon te koop,die waren zogenaamd ook limited.....

5. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Is weinig idd, maar dat zijn zo veel schoenen. Van bv die patta air max zijn er nog veel minder, daarom zijn die dingen veel waard. De mensen die er echt om geven staan er wel voor hun paartje of kopen ze anders in de resell.
    Maar ben het wel met je eens dat ze sommige releases minder limited moeten maken maar dan heb ik het vooral over yeezy's enzo, daar worden mensen om vermoord.
    Er moet iig iets komen om die hype naar beneden te halen, zou zelf niet weten hoe want het speciale van een hele bijzondere schoen is natuurlijk ook dat er bijna geen mensen zijn die ze hebben.

6. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    True that,sommige gaan echt te ver voor een schoen.
    Ben er vanochtend naar de FL gegaan in de veronderstelling dat ze ze gewoon kregen(volgens mij is er ook nergens wat van gezegd dat ze zo limited waren?)
    Vond het ook al verdacht stil toen ik aankwam :+

Maar goed als ze het aantal hadden verdubbeld is het nog steeds limited imo.
    Het zijn Jordans dus ze weten heel goed dat ze ze sws gaan verkopen.
    Nu is het hopen op een restock,al denk ik dat die er nooit komt.
    Bij een reseller kopen doe ik niet zo ver ga ik niet voor een schoen,tenzei het niet gek ver boven de normale prijs zit.

Achja voordeel is dat ik iig 175 euro in me zak hou,over 2 maanden toch naar amerika en de J5 Oreo release(als die niet net zo limited wordt)

7. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er op letten wat voor soort release het is. Dit was een quickstrike release, die verkopen ze alleen bij de bekendere adressen zoals oqium, house of hoops en patta enzo. Die zijn altijd gelimiteerder en wil je een paartje scoren moet je er voor zorgen dat je er voor opening bent.
    Bij general releases is dat minder het geval.
    Ik zou me niet rijk rekenen op een populaire limited release in Amerika want daar is dat camp gebeuren zo'n 10x zo erg als in Nederland en moet je zelfs voor de betere gr's keihard campen
    Edit: en lol @ 175 retail voor een paar jordan 4's :+ word steeds gekker

Laatst bewerkt: 24 aug 2013
  8. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Footlocker(HoH) had ze wel...alleen online...kwam ik natuurlijk te laat achter.
    En ga niet naar amerika voor alleen schoenen....maar kan daar wel aan schoenen komen die ze hier niet hebben ;) i know ben er wel vaker geweest.

9. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja lijkt me ook wel dat je daar gewoon voor je vakantie komt. :+
    Bedoel alleen dat je voor gehypte releases niet moet rekenen op een paartje in Amerika want de mensen zijn daar nog veel gekker.
    Valt best mee qua schoenen wat je daar kan kopen wat hier niet te koop is geloof ik, weinig US exclusives die echt de moeite waard zijn. De prijzen though, daar kun je flink wat leuk spul halen voor cheap met die retailprijzen daar :D
    Wanneer ga je eigenlijk?
    Ps niet sneaker maar wel sneaker related, supreme f/w collectie is uit en ze hebben nu ook een eu online shop dus ook voor ons te bestellen. Ik vind bijna niks van de collectie leuk :mad:

10. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Nou ik heb aardig wat basketballschoenen gekocht daar die ik hier never nooit gezien heb ;)

Denk aan NBAstore exclusives van AND1/Nike/Adidas,Starbury's die alleen bij een grote keten te koop waren(naam ff kwijt,colourways die hier niet te krijgen zijn.
    Zo heb ik Melo's(Jordan) in kleuren die ik nog niet gezien heb hier ;)
    Zelfde geld voor AM1's en uiteraard andere merken.
    Voor de prijzen is het wel erg gunstig idd,Outletmalls ftw \o/_O_

Weet natuurlijk wel dat ik niet hoef te rekenen op een limited release maar volgens mij komt er ook niet heel veel uit in die 2 weken dat ik er ben.
    J5 Oreo's komen 29 nov en dan ben ik allang thuis.

Ga 28 okt weg :D
    Heb iig wel al een aantal adresjes opgezocht van bekende en exclusive zaakjes :+

11. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Basketballschoenen doen het daar veel beter idd, dat spul is hier minder maar van air max heb je maar eens in de zoveel tijd een US only release die meestal toch de moeite niet waard is :+
    Als je in de buurt bent moet je naar flight club, staat ziek veel goed spul. Wel voor prijzen waar je een hartaanval van krijgt. Have fun man.
    Ik ben mijn collectie weer een beetje op aan het ruimen, probeer weer een hoop weg te doen zodat ik weer wat plek heb voor nieuw spul :9
    Van het weekend btw deze gekocht.

12. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Flight club loop ik denk maar voorbij met die prijzen :+
    Ga ook niet naar NY dus dat scheelt haha

13. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Hoe vallen stefan janoskis? Ik heb all star maar 42 en vans 42.5.
    Welke maat moet ik dan hebben voor stefan janoskis?

Alvast bedankt!

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Zijn die Asics urban camo al gevallen?

15. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zijn al een aantal winkels die ze hebben. Nog niet alle shops hebben ze al binnen tho

16. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Binnennnnnnn:

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Nice, een pratende kat zou het afmaken.

18. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Welk model Vans is dat?

19. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Zijn zo te zien gewoon de normale versie, die je op de meeste plekken wel kunt kopen volgens mij. :+

20. Greathoudini

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij deze ergens in een winkel tegen komt laat het me weten aub, dan koop ik heel de stock op :+
    Als je me trollde, good job.
    @nukem, wie ben jij op fok of lacebag? :+

Deel Deze Pagina