Ik lees net op GTAForums dat je geld verliest als je dood gaat in online matches, zelfs in Deathmatches krijg je een hospital bill. Wat is dit voor madness.
Waarom heeft iedereen eigenlijk zo'n geweldig beeld van GTA online, waarom is dit zo ongelooflijk gehyped? Ik denk dat veel onder jullie teleurgesteld gaan zijn wanneer het allemaal werkt en je alle modes eens hebt kunnen spelen. Dit ga je echt niet weken aan een stuk blijven spelen.
Ben gisteren 8 keer doodgegaan in potje Deatmatch, uiteindelijk wel gewonnen en ik kreeg gewoon 3.000 vanwege het winnen maar er is geen geld afgegaan voor hospital. Heb sowieso nog geen enkele keer online ziekenhuis moeten betalen. Vanavond weer eens online proberen, was gisteren niet echt enthousiast. Hoop wel dat mijn char er nog gewoon is. Zat op rank 8 met 25.000 cash.
Die indruk heb ik ook na het uurtje dat ik gisteren gespeeld heb. Leuke extra dat online, maar qua ervaring komt het zeker niet in de buurt van de singleplayer.
Ach er wordt zoveel gelult op het gtaforum. Stond daar ook niet op dat je de beurs kon beïnvloeden door voertuigen van bedrijven te vernietigen? Iets wat bullshit bleek te zijn.
Hij blijft bij mij op Launching Session staan bij de eerste race. Vind het niet erg dat het de eerste dag niet werkt. Maar vandaag is al de tweede dag. Beetje jammer van R*
Ja tot nu toe werkt random winkels overvallen het snelst. Hoop dat het samen doen van echte heists online ook werkelijk mogelijk wordt.
socialclub via een browser is iig wel weer normaal bereikbaar.. Hoop het weekend weer eens een ouderwetse gta races online te kunnen doen. Met GTA 4 behoorlijk wat kilometers onder andere op de airport gemaakt *)
Kan nu in ieder geval weer normaal connecten. M'n character van gisteren heeft hij niet opgeslagen (level dus moet maar overnieuw beginnen, fuck it.
Even een vraagje voor de mensen die al gespeeld hebben. Ik zat gister een stream te kijken van iemand die online aan het spelen was. En 1 van de eerdere missies moet/kan je gratis insurance op je auto zetten. Maar die persoon die het deed, deed dat met de aller eerste auto die hij tegen kwam. Nu vroeg ik me af is het mogelijk voor die missie naar Vinewood te rijden daar 1 van de high end supercars te jatten en deze vervolgens gratis te verzekeren zodat je start auto een lekkere snelle bolide is?
Nee dat kan helaas niet want veel 'high end' auto's hebben al een tracker in hun auto dus die kun je niet gebruiken. Enige optie is dan een high end auto kopen.
Volgens mij ben ik een stapje verder, hoefde vandaag bij de eerste poging geen character meer aan te maken. Nu wachten op de intro en race. edit; meh