1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

1. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Lucky bastard. De mijne was weg en nu kom ik niet meer door die 1e race :p

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik lees net op GTAForums dat je geld verliest als je dood gaat in online matches, zelfs in Deathmatches krijg je een hospital bill.

Wat is dit voor madness. 8)

3. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Waarom heeft iedereen eigenlijk zo'n geweldig beeld van GTA online, waarom is dit zo ongelooflijk gehyped?

Ik denk dat veel onder jullie teleurgesteld gaan zijn wanneer het allemaal werkt en je alle modes eens hebt kunnen spelen. Dit ga je echt niet weken aan een stuk blijven spelen.

4. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ben gisteren 8 keer doodgegaan in potje Deatmatch, uiteindelijk wel gewonnen en ik kreeg gewoon 3.000 vanwege het winnen maar er is geen geld afgegaan voor hospital.
    Heb sowieso nog geen enkele keer online ziekenhuis moeten betalen.

Vanavond weer eens online proberen, was gisteren niet echt enthousiast. Hoop wel dat mijn char er nog gewoon is. Zat op rank 8 met 25.000 cash.

5. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Die indruk heb ik ook na het uurtje dat ik gisteren gespeeld heb. Leuke extra dat online, maar qua ervaring komt het zeker niet in de buurt van de singleplayer.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kutzooi, beter is die van mij niet weg. Ik maak zo wel een nieuwe aan dan op slot 2.. :mad:

7. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    wanneer kan ik nou eens fatsoenlijk spelen X)

8. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40

Ach er wordt zoveel gelult op het gtaforum. Stond daar ook niet op dat je de beurs kon beïnvloeden door voertuigen van bedrijven te vernietigen? Iets wat bullshit bleek te zijn.

9. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Ergens tussen de herfst en kerstvakantie in schat ik... |:-

10. Stefandaman

Stefandaman Maximaal Hard Gaan

Leuk Bevonden:
    10
    Hij blijft bij mij op Launching Session staan bij de eerste race.

Vind het niet erg dat het de eerste dag niet werkt. Maar vandaag is al de tweede dag.
    Beetje jammer van R*

11. Seh

Seh Guest

8)

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    First World Problems.

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Oké, hoe kan je nou momenteel aan geld komen, met die 1000$ per keer kom ik er niet. :+

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Met m'n tweede character zit ik al 20 minuten vast bij Joining Session bij de eerste race, damn. :+

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja tot nu toe werkt random winkels overvallen het snelst.

Hoop dat het samen doen van echte heists online ook werkelijk mogelijk wordt.

16. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    socialclub via een browser is iig wel weer normaal bereikbaar.. Hoop het weekend weer eens een ouderwetse gta races online te kunnen doen.

Met GTA 4 behoorlijk wat kilometers onder andere op de airport gemaakt *)

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kan nu in ieder geval weer normaal connecten. M'n character van gisteren heeft hij niet opgeslagen (level 8) dus moet maar overnieuw beginnen, fuck it.

18. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Even een vraagje voor de mensen die al gespeeld hebben. Ik zat gister een stream te kijken van iemand die online aan het spelen was. En 1 van de eerdere missies moet/kan je gratis insurance op je auto zetten.

Maar die persoon die het deed, deed dat met de aller eerste auto die hij tegen kwam. Nu vroeg ik me af is het mogelijk voor die missie naar Vinewood te rijden daar 1 van de high end supercars te jatten en deze vervolgens gratis te verzekeren zodat je start auto een lekkere snelle bolide is?

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee dat kan helaas niet want veel 'high end' auto's hebben al een tracker in hun auto dus die kun je niet gebruiken. Enige optie is dan een high end auto kopen.

20. Seh

Seh Guest

Volgens mij ben ik een stapje verder, hoefde vandaag bij de eerste poging geen character meer aan te maken.

Nu wachten op de intro en race. :+

edit;

meh

Deel Deze Pagina