Zit er ook aan te twijfelen om hem te halen, maar heb echt geen idee wat er met z'n prijs gaat gebeuren
Geloof me 442 (2) speelt heerlijk, dat speel ik nu met me bundesliga team en eerste 6 wedstrijden gewonnen.
Je CVM's kunnen het beste allrounder zijn met high attacking workrates, ik speel zelf met Gundo en Schweini en het speelt echt lekker. Vooral Gundogan is echt een baas dit jaar. Je zou denken waarom high attacking, maar omdat ze op een verdedigende positie staan zullen ze alsnog meer dan genoeg bezig zijn met verdedigen
Maar als je daar 2 echte verdedigende middenvelders gooit ( wat ik ook heb uitgetest met Martinez en Gustavo ) dan zul je dat probleem hebben waar jij het over had. Te veel ruimte tussen middenveld en aanval en bovendien kom je dan zwaar te kort aan creativiteit, Martinez en Gustavo zijn namelijk niet de spelers die je spitsen even 1 op 1 zetten met de keeper vanwege hun matige passing. Gundo en Schweini daarintegen wel. Maar goed aangezien jou budget dit jaar wat aan de lagere kan ligt kan je het ook proberen met Sahin-Jones
Laatst bewerkt: 2 okt 2013