1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ruimte afdekken met het mannetje wat je bestuurd, teamgenoot laten jagen op de bal en als je ziet dat je tegenstander gaat dribbelen switch je naar de jagende teamgenoot en grijp je in ;).

    Inmiddels zelf met 4 titels aangekomen in divisie 6 :). Speelde eerst met Diego Costa in de punt maar viel toch tegen..
    Heb toch liever een behendigere speler dus Benzema gekocht die er al 7 heeft in liggen in 2 wedstrijden tegenover 13 in 27 wedstrijden van Diego Costa haha.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2013
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Of spelers uit die competitie lol ;) Had ik er even bij moeten zetten.
     
  3. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
  4. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Zit er ook aan te twijfelen om hem te halen, maar heb echt geen idee wat er met z'n prijs gaat gebeuren

    Geloof me 442 (2) speelt heerlijk, dat speel ik nu met me bundesliga team en eerste 6 wedstrijden gewonnen.

    Je CVM's kunnen het beste allrounder zijn met high attacking workrates, ik speel zelf met Gundo en Schweini en het speelt echt lekker. Vooral Gundogan is echt een baas dit jaar. Je zou denken waarom high attacking, maar omdat ze op een verdedigende positie staan zullen ze alsnog meer dan genoeg bezig zijn met verdedigen

    Maar als je daar 2 echte verdedigende middenvelders gooit ( wat ik ook heb uitgetest met Martinez en Gustavo ) dan zul je dat probleem hebben waar jij het over had. Te veel ruimte tussen middenveld en aanval en bovendien kom je dan zwaar te kort aan creativiteit, Martinez en Gustavo zijn namelijk niet de spelers die je spitsen even 1 op 1 zetten met de keeper vanwege hun matige passing. Gundo en Schweini daarintegen wel. Maar goed aangezien jou budget dit jaar wat aan de lagere kan ligt kan je het ook proberen met Sahin-Jones
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2013
  5. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Hier mijn Serie A, kan niet op de computer dus maar een foto

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2013
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ramsey gekocht voor mijn middenveld. Wat zou de beste chem style card voor hem zijn?? Ik twijfel tussen motor en spil...
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2013
  7. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vraag me nogsteeds af, hoe mensen zosnel hier aan hun coins komen? gaat dat handelen jullie zo goed af?
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Spelen (3.700 coins per 4 potjes offline seasons) en handelen inderdaad. Koop spelers met Chemistry Cards er op, koop ze niet los, dan ben je duur uit.
     
  9. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ooh ik speel online seasons, omdat offline geen ruk aan is :mad: maar offline brengt dus meer coins binnen?

    Spaar nu voor Van Aanholt, dan heb ik Willems als Back-up en Depay, met als back-up Atsu

    Dan is mijn eredivisie team klaar, en die wil ik eigenlijk deze editie van FUT wel houden :)
     
  10. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb in het beginfase lopen handelen als een bezetene, waar ook de prijzen van spelers steeds stegen.
    Na de release van FIFA heb ik in 15/20 verschillende soorten spelers gehandeld en nu ga ik voor de grote winsten :D
     
  11. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe gehandeld in begin
     
  12. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb toen de webapp er alleen nog maar was een flink aantal(eredivisie) silvers voor schappige bedragen gekocht die allemaal een paar duizend meer waard waren toen de game uitkwam.
     
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Damn had ik toch maar geinvesteerd in Lewandowski, had er gewoon 1tje voor in me bundesliga team en die is nu al 40k meer waard aangezien ie in TOTW zit, hij zal wss nog wel naar de 200k gaan, toch nog een leuke 100/110k winst
     
  14. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja ik ook, voor dat de TOTW bekend was kon je hem voor 95K BIN oppikken nu bieden mensen al 120k+.
    Volgende keer maar wel doen dus.
    Gelukkig heb ik nog 4 IF Alaba's voor -80k opgekocht, hopen dat die stijgt over paar uurtjes.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2013
  15. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb nu een engels team en een duits team. Ik handel elk jaar met dezelfde kaartjes omdat die manier altijd veilig is. Zit alweer dik over de ton heen.
     
  16. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb ook nog 1 IF Alaba, maar waarom zou die gaan stijgen dan
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Snap ik ook niet. Heb nu 2000 coins en ben al blij :emo:

    Heb net een aantal gouden pakjes gekocht, in de hoop een top speler te hebben en die te verkopen, maar helaas. Beste was uiteindelijk Pastore en Maicon. Hoop ze voor wat coins te kunnen verkopen en wat NL spelers te kunnen kopen.
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Het is ook niets voor mij om uren de markt af te struinen naar koopjes. Ik speel wel gewoon met normale clubs. :+
     
  19. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Pelle is ook echt geniaal in een eredivisie team.
    Kopt bijna elke voorzet er in en zijn schot is ook nog eens goed.
    Vooral in een 1 spits formatie speelt hij lekker
     
  20. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    het kan ook veel makkelijker dan dat. Gewoon een keer verdiepen in handel methodes.
     

Deel Deze Pagina