De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die eerste klopt niet en die tweede is geen weerlegging. Balverlies lijden is niet gelijk aan onzuivere passing. Je kan ook van de bal worden gezet en zo balverlies lijden.

Hou sowieso niet van statistieken-crap, ik zie Catenaccio altijd met 'leuke' statistiekjes komen die gewoon niet kloppen met hetgeen wat je op het veld zelf ziet.

2. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Nog geeneens zo'n gekke regel mocht blijken dat er ADO echt iets te verwijten valt...

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens Danny lligt t aan de gemeente. Het stadion is niet van ADO en gemeente wou ter voorbereiding voor te kunstgras voor t WK hocky van komende zomer de nieuwe ondergrond er al vast in hebben

dat heeft de aannemer niet goed aangelegd waardoor de afwatering nou op 1/3 van t veld niet werkt en zit ADO dus met de gebakken peren en een onspeelbaar knollenveld

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Lastige zaak.
    In principe is ADO niets te verwijten want dit was een besluit van de gemeente.
    Maar voor de KNVB is ADO gewoon verantwoordelijk voor een voetbalveld, rest maakt niet uit. Hoe en wat er met dat veld gebeurt, en of dat gehuurd is of in eigen bezit doet er voor de KNVB niet toe. Dat is allemaal verantwoordelijkheid van ADO.

En dan is Heerenveen in principe een goed alternatief.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Die kritiek kreeg Catenaccio inderdaad al. Reactie:

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Haha daar had ik het van. :+

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Het is niet zo lastig om iemand beter neer te zetten die opbouwend beter is dan Poulsen, sinds Anita is de rol nauwelijks niet goed meer ingevuld. Alleen vind ik hem als afpakker heerlijk, de grootste reden waarom er vorig jaar van Feijenoord is gewonnen vorig jaar.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Nouja 2x balverlies is ook niet heel veel als DM.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Niet slecht voor een DM waarvan vaak gezegd werd niet te kunnen voetballen en alleen te kunnen knotsen. Ik zie hem gewoon graag op het WK volgend jaar.

10. Seh

Seh Guest

Ik zag die post ook al op FOK!. :+

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Das ook typisch.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Geloof je het zelf, Jol? :lol:

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Wat is dat voor klapmongool? 8)

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Van der Wiel met knieklachten en speelt niet mee de komende 2 interlands :'-(:'-(

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Wie is van der Wiel?

Janmaat is prima.

16. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Van Wolfswinkel is ook een prima spits, maar het speelt toch net even lekkerder met van Persie voorin. Nu is het verschil tussen van Persie en van Wolfswinkel net even wat groter, maar toch.
    Van der Wiel is, zeker op dit moment, gewoon een betere rechtsback dan Janmaat, daarom vind ik het toch jammer dat 'ie niet speelt.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb de laatste weken als ik naar Janmaat kijk steeds het gevoel dat hij de snelheid nog niet helemaal terug heeft sinds z'n blessure

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Volgens mij is Van der Wiel ook prima bezig in Frankrijk.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Tuurlijk is van der Wiel lekker bezig maar zo'n klein verschil op die positie gaat niemand merken.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Van der Wiel staat gewoon de laatste tijd vaak basis bij PSG en doet het zeer verdienstelijk. Op dit moment zeker de betere en meer ervaren rechtsback. Zag hem tegen Marseille wederom goed spelen. Ik zou hem graag als rechtsback bij Oranje weer zien en kijken hoe hij het doet. Zonde van de blessure.

En oh ja, Bakkali officieel Voetbalbelg. Top! :)

Deel Deze Pagina