[Algemeen] Boeken [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 28 jul 2013.

1. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Helaas nog geen tijd om foto's zelf op te loaden maar ben nu net verhuisd naar CA, meteen de eerste dagen wezen kayaken, bruidsfeest meegemaakt, een vulkaan tot boven de wolken beklommen, in de bus gezeten met kippen, en nu me eerste Spaanse lessen gevolgd.

Als iemand spaanse schrijvers in de aanbieding heeft van harte welkom, al zal ik eerst maar moeten hopen om zelfs maar kinderboeken te kunnen lezen.

Hierbij even een foto'tje plaatsen vanaf de vulkaan (gewoon van wiki).

Edit: Aragorn super tof wil daar ook echt een keer heen, een speciale reden dat je daarheen gaat? Verder pak een leuk reisverhaal op zou ik zeggen, zijn vaak een beetje teveel op de persoon zelf ontwikkeling gericht maar ik heb dan altijd al weer extra zin om een vliegtuig in te stappen. Little Princes is een goede gaat over Nepal dan, over Indie ken ik er geen helaas.

Laatst bewerkt: 8 okt 2013
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    oh.
    je bent weer aan het patsen met je superieure leefomgeving.
    ik haat je nog steeds.
    :+

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Pfff wat heb ik een hekel aan torrents :+

4. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Superieur is ook overdreven, moet me tanden poetsen met een emmer leef met een carry on luggage tas, moet elke dag vroeg opstaan (al zorgen vechtende katten in huis of vuurwerkbommen buiten dat het sowieso gebeurt) voor me les en het is nog steeds één van de meest onveilige landen in de wereld met name Guatemala City (al heb je er hier geen last van). Daarnaast op de dagelijkse regenbui na lekker zonnig en 25 graden, voor 3-5 dollar een heerlijke maaltijd, veel activiteiten te doen en nog genoeg tijd om verdere plannen te maken.

5. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Haha zo'n bundel van 9000 boeken aan het binnenhalen?

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Torrents? Ik heb alle respect voor je verloren. :+
    Ok. Niet álles is perfect, maar het is een verdomd prachtige omgeving. Dat maakt een hoop goed. :p

7. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo dat dan?!

Dacht je dat ik nu even al die boeken zomaar ga kopen :+

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom niet? 8)
    Nou ja, niet alle 9000 boeken, maar wel die waar je interesse in hebt. ;)

9. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik trek ook geen 9000 boeken binnen nu hoor. Steve Berry, Jim Butcher en Band of Brothers... Maar die laatste heeft er totaal geen zin in...

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou ja, hoe dan ook. Illegaal boeken binnentrekken kan ik geen respect voor hebben. ;)

11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh, ebooks kopen? :+
    Ik vond het al zo gek dat je Murakami op je ereader had staan, of lees je die in het Engels?

12. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    In vergelijking met bijvoorbeeld films en muziek vind ik boeken erg goedkoop. Net zoals games. Ik ga geen 15 euro voor een Bluraytje neertellen van anderhalf uur maar boeken en games zou ik nooit downloaden. Sowieso is het tof om een boekenverzameling aan te leggen en via de site waar ik bestel betaal ik +/- 6 euro voor een nieuw boek :)

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hetzelfde geldt voor jou! [NOPARSE]:mad:[/NOPARSE] Jij... jij...dief! :+

14. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind er zelf een verschil tussen zitten, boeken download ik genoeg, maar als ik een boek goed vind (bijna altijd), koop ik hem voor in mijn boekenkast. Dus in principe vind ik er niets fouts aan (anders zou ik ze toch ook 'gratis' in de bibliotheek lenen) :p
    Ebooks kopen vind ik gewoon een verspilling van geld.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben geen lid van een bibliotheek, dus misschien heb ik het volledig mis, maar kost een lidmaatschap niet geld? Oftewel, indirect betaal je wel voor die 'gratis' boeken? :p

Maar ja, als je inderdaad alsnog vaak een boek koopt is het al minder erg. Nog steeds een beetje uncool, maar vooruit. :+ (ebooks kopen is net zo min verspilling van geld als gewone boeken kopen...)

16. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, eigenlijk betaal ik niet zelf (jeeh mama <3 ) maar een lidmaatschap is iets van 35 euro per jaar. Daarmee kun je steeds 10 boeken lenen (maand om te lezen, plus nog verlengen) dus ik haal het er op jaarbasis zo gemakkelijk uit. ;)

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, je haalt het er vast uit, maar het is niet hetzelfde als ebooks downloaden. :+

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, /care. :+
    Moeten ze boeken maar goedkoper maken, dan vind ik het niet zo'n probleem. Ik ga geen 20/25 euro uitgeven voor een boek dat ik misschien niet leuk vind. :p

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Een ebook van 20/25?! Waar haal jij je ebooks vandaan? :+

Nee, gewone boeken mogen wel eens goedkoper. Idioot dat je overal Engelse boeken gewoon voor minder dan een tientje kunt halen, maar NL boeken zijn 95% van de tijd 20 euro.
    Ach, totally worth it. :cool: Ik doe er meer dan een maand mee. Dat is beter dan de €50 (nieuwprijs) voor games wat je soms binnen een dag of 3 uit hebt gespeeld.

20. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik koop ze ook vaak zat. Heck, een groot gedeelte van de boeken op mijn eReader heb ik hier in de kast staan...

Maarja: ik mag maar 30kg meenemen he... Dan is zo'n eReader van 130 gram wel verdomd makkelijk ;)

Deel Deze Pagina