Haha dat is een mooie oplossing, maar ik heb nog geen huisje. . Ze zorgen er wel voor dat je bezig blijft he. 10.000 dollar voor een scope voor de SMG , of 10.000 voor een freaking tattoo. Holy crap. Maar zo blijf je wel echt bezig met missies, het is beter dan als alles super cheap was geweest.
Ja dat geloof ik graag. Maar na een tijdje is het afgelopen met de pret en dan wordt het irritant. Maar ja...it comes with the territory i guess.
Dude, jij moet echt beter gaan lezen dan, want je overdrijft gigantisch. Ik en GTA kut vinden?
Verplaats het woordje 'altijd' maar even met 'een keer of twee a drie' want je hebt mij gewoon toevallig zien klagen over de wat (in mijn ogen) mindere dingen van de singleplayer. Zoals dat het jammer was dat standaard dingen zoals iets kunnen kopen bij een hotdog standje, fast-food ketens naar binnen kunnen gaan er niet in zat. Naast dit zal ik ongetwijfeld gezegd hebben dat de cops soms irritant agressief zijn, maar wel weer dat je je gemakkelijk kan verstoppen en dat dat tof is. Op deze manier kun je iedereen op de forum er wel uitpikken en zodra ze bitchen over de game zeggen dat ze altijd zeuren en de game kut vinden.
Daarna heb ik meerdere keren vol lof gesproken over allemaal toffe dingen in de game. Ook genoeg goede dingen gezegd over Online, maar zo te zien vergeet je die gewoon voor het gemak. Ik zeg eens een keer iets negatiefs over GTA en hoppa....ik 'vind GTA kut' en 'loop altijd te zeuren' .
Hell ik vind GTA V juist de beste game van het jaar en wellicht een van de beste games ooit. Heb nu al meerdere keren vol enthousiasme over de details gesproken en hoeveel beter ie is dan GTA IV. Er zit meer goeds dan slechts in, overduidelijk dat je nu gewoon vreemd kletst.
Laatst bewerkt: 9 okt 2013