1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    GTAO kan wel ongelooflijk frusterend zijn zeg. De hele tijd van die fucking irritante teringlijers(pardon my French) die serieus alleen maar jou willen irriteren. Ik sta rustig wat shit te kopen in Ammunation, komt zo'n idioot binnen zetten en begint te schieten...hoppa...ammunation closed. Ok ik begrijp het...1x is leuk. Maar toen ik weer terugging naar Ammunation komt diezelfde dude weer de boel verzieken. En dan gewoon sowieso altijd lui in het algemeen die je gewoon constant volgen en irriteren.

    Ook werkt passive mode lang niet altijd. Het is ook erg irritant dat ze je vanuit een auto wel gewoon kunnen doodschieten. Nu iets anders......mijn personal vehicle. Volledig verzekerd en net heeft diezelfde irritante vogel mijn auto laten exloderen. Hoe krijg ik deze terug? Want er staat dus geen impound icoontje op de map.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Je moet bellen naar zo'n verzekeringsbedrijf, begint met een M. En als je je zo irriteert moet je naar een andere server gaan.
     
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Verzekering opbellen..
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Mja tot nu toe maak ik dit in elke server mee, dus er is geen ontkomen aan. Maar Passive mode had gewoon 100% moeten zijn, kortom....je kunt niet dood. Dus al schept iemand je, je gaat niet dood. Niet alleen dat je niet dood kan gaan door kogels die afgevuurd worden door een gast die rondloopt. Maar ja....hopelijk in een update.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik met zulke vervelende mensen tegenkom. Anders vlucht ik mijn huis wel in :+
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik zie die kerel al achter z'n Xbox zitten in een donker kamertje. Dubbel van het lachen haha :lol:
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Jij loopt echt altijd te zeuren over hoe kut GTA is, haha. De singleplayer liep je ook al af te zeiken op van alles en nog wat. :+ Waarom speel je het nog?
     
  8. Seh

    Seh Guest

    violent conduct is al generft


    geen één keer kunnen spelen :mad:
     
  9. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Wat is er gebeurd?
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Haha dat is een mooie oplossing, maar ik heb nog geen huisje. ;). Ze zorgen er wel voor dat je bezig blijft he. 10.000 dollar voor een scope voor de SMG , of 10.000 voor een freaking tattoo. Holy crap. Maar zo blijf je wel echt bezig met missies, het is beter dan als alles super cheap was geweest.

    Ja dat geloof ik graag. Maar na een tijdje is het afgelopen met de pret en dan wordt het irritant. Maar ja...it comes with the territory i guess.

    Dude, jij moet echt beter gaan lezen dan, want je overdrijft gigantisch. Ik en GTA kut vinden? 8)

    Verplaats het woordje 'altijd' maar even met 'een keer of twee a drie' want je hebt mij gewoon toevallig zien klagen over de wat (in mijn ogen) mindere dingen van de singleplayer. Zoals dat het jammer was dat standaard dingen zoals iets kunnen kopen bij een hotdog standje, fast-food ketens naar binnen kunnen gaan er niet in zat. Naast dit zal ik ongetwijfeld gezegd hebben dat de cops soms irritant agressief zijn, maar wel weer dat je je gemakkelijk kan verstoppen en dat dat tof is. Op deze manier kun je iedereen op de forum er wel uitpikken en zodra ze bitchen over de game zeggen dat ze altijd zeuren en de game kut vinden.

    Daarna heb ik meerdere keren vol lof gesproken over allemaal toffe dingen in de game. Ook genoeg goede dingen gezegd over Online, maar zo te zien vergeet je die gewoon voor het gemak. Ik zeg eens een keer iets negatiefs over GTA en hoppa....ik 'vind GTA kut' en 'loop altijd te zeuren' . :lol:

    Hell ik vind GTA V juist de beste game van het jaar en wellicht een van de beste games ooit. Heb nu al meerdere keren vol enthousiasme over de details gesproken en hoeveel beter ie is dan GTA IV. Er zit meer goeds dan slechts in, overduidelijk dat je nu gewoon vreemd kletst. :)
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2013
  11. Seh

    Seh Guest

    Beloning naar beneden.
     
  12. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    RP of geld?
     
  13. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Niks van gemerkt, vanavond beetje Violent duct lopen farmen en nog steeds 9000 $ per keer.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is een missie in Online? Ik ben nu level 15 en net die Survival missies vrijgespeeld. Die moet je alleen echt niet alleen doen, iets wat ik wel even probeerde, lol.
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik ben paranoide en schiet iedereen dood die ik tegenkom, voordat ze mij kunnen doodschieten. Eerste fout die ik maakte in GTA online was een persoon laten leven die ik tegenkwam, werd daarna in mn rug geschoten. Nu rag ik iedereen maar kapot. 8)

    Met uitzondering van XBW crew members, die vertrouw ik nog wel.
     
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    dat had ik nou steeds bij rdr. wil je gewoon rustig rond lopen, bam..dood.
    of gister online, had ik die opdracht om kleding te kopen ben ik daar klaar loop de winkel uit en zie een auto staan. ik denk die pak ik, komt er een gek van achter rijden, resultaat...wasted.

    dus maar online solo gegaan. even rustig alles kijken hoe het werkt.
     
  17. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    I Did it again yeaah!}:]
    [​IMG]
     
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Als het zo doorgaat is het dadelijk niet eens leuk meer voor de mensen die nog steeds niet kunnen spelen of hun account kwijt zijn..

    Totale onbalans nu al in die online mode.. 8)
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Kom je aan met je pistooltje tegen allemaal mensen met een minigun :lol:
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik kan ook niet spelen. Ik kreeg gisteren de melding dat cloud saving offline was en iets met disc content only. Ook kan ik niet verder met de Lester missions omdat Bawsaq al drie dagen offline is. :{
     

Deel Deze Pagina