De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Staat op mijn bucket list hoor. Wat lijkt mij dat geweldig zijn. _O_

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jammer voor Serero.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Had na GAE-thuis al het gevoel dat ie hier voor ging kiezen.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Lijkt me erg tof als je dan in de hoogste divisie zit met meerdere toplanden. Dan heb je geen vriendschappelijke Nederland - San Marino's meer, maar alleen bazen wedstrijden. Tof. :)

En dan nog eens EK's en WK's in de zomer. Veel beter!

6. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een boer is het ook. Maar ben ik nou gek of heeft dat middenveld ook nauwelijks samen gespeeld (2 keer ofzo)?

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zouden de landen hier ook blij mee zijn want ze organiseren niet voor niets ook interlands tegen de zwakkere landen

Maar een tof idee is het wel

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Doet me denken aan het seasons systeem van FIFA, haha.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dacht ik ook al aan inderdaad. Platini en Blatter hebben teveel FIFA gespeeld.

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    En jammer voor de Ajax fans. Wie wil er nou naar dat slome middenveld kijken?

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Maar precies toen alles volgens Frank instabiel was op het middenveld en er duidelijk vastigheid nodig was, won dit middenveld met 6-0 van GAE. Keuze gemaakt..

Vind het echt bullshit dat Duarte nu al boven Serero verkozen wordt. Siem de Jong ga ik niet eens meer aanvechten, aangezien Frank hem daar toch nooit meer weg haalt.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Doe mij maar gewoon De Jong, Serero en Duarte met laatstgenoemde als meer verdedigend ingestelde middenvelder.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja, dat zou ik ook wel willen zien maar het moet wel kunnen. Kán Duarte die rol goed invullen? Gaten dichtlopen (ook tussen verdediging & middenveld en eventueel terug zakken wanneer Denswil/Moisander opstoomt), enzovoort.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik denk dat hij dat beter kan dan Poulsen. Maar wie niet? :+

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk dat je dat toch onderschat, alleen opbouwend is Poulsen gewoon érg slecht. Maar het zou leuk zijn als Duarte daar op die positie een keer een kans krijgt. Dan kan Serero samen met De Jong voor hem staan.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Nee, dat begrijp ik. Ik bedoel meer dat hij totaler kan zijn op die plek dan Poulsen. Mede door Poulsen is er totaal geen opbouw vanuit de verdediging naar het middenveld en blijven de verdedigers maar opzij tikken. Ik denk dat Duarte nog weleens die brug naar het middenveld kan worden.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Een soort Anita dus? :) wie weet.. Ben alleen bang dat hij eerder voor Schone zal kiezen.

18. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    De onderscheppingen wegen imo totaal niet op tegen de keren dat Poulsen compleet verkeerd staat/zijn man laat lopen waardoor Ajax een goal/kans tegen krijgt.

Edit: Even gechecked trouwens en Duarte-Poulsen-de Jong is welgeteld 3 keer het basismiddenveld geweest (Barca, Milan, GAE) en wat een voetbal hebben we ermee gezien!

Laatst bewerkt: 11 okt 2013
  19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Las net een berichtje op AD.nl dat het Ajax van de jaren 70 uitgeroepen is tot het beste team ooit! aldus Fourfourtwo.

Misschien wel terecht.

20. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Waren drie welgoede wedstrijden van Ajax hoor. Die drie die je noemt. Het positiespel was toen verzorgd. Dat het verdedigend wat minder was tegen Barça vind ik niet representatief.

Deel Deze Pagina