[PS4] [PS4] Killzone: Shadow Fall

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 21 feb 2013.

  1. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    dit snap ik niet, Ik hoor dit vaker mensen zeggen. Een game is toch één groot geheel voor alles multiplayer en campaign is toch gewoon de zelfde engine gebruikt?

    hoezo ziet de campaign er dan beter uit?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Is wel 60fps denk ik ook al gaat YT niet hoger dan 30.
     
  4. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Is allang bekend dat mp 60 is en singleplayer 30
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "targeting 60fps" hebben ze gezegd.
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Damn, nog nooit zoveel zin in een Killzone game gehad!
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik wel toen ik KZ2 had gekocht, wat was ik teleurgesteld toen ik het speelde.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Killzone: Shadow Fall multiplayer zal op 60fps draaien
    Bron: Eurogamer
    Goed nieuws voor de fans van Killzone. De ontwikkelaar heeft meer informatie losgelaten over de framerate van het spel. Hierin verschilt het nogal als het gaat om de singleplayer of de multiplayer. Eric Boltjes, hoofdontwerper bij Guerrilla Games, heeft tijdens een persconferentie laten weten dat de singleplayer in 30fps gespeeld gaat worden. De multiplayer zal verrassend genoeg op 60fps draaien.

    "Spelen op 60fps is de standaard geworden. Mensen denken plotseling dat als jouw spel op 60fps draait, dat deze automatisch beter is. Technisch gezien is dat niet helemaal waar. Maar het maakt het nemen van beslissingen een stuk makkelijker.”

    "Running 60 has become this Holy Grail. Suddenly people think if you run 60 your game is better. Technically, that's not really true. But what it does do is it makes decisions go from input to on-screen a lot easier.”

    Guerrilla Games wilde vooral niet een halfbakken product afleveren. Daarom hebben proberen ze het spel op 60fps te draaien, maar zijn ze de graphics niet uit het oog verloren.

    "We didn't want to make any graphical concessions. We didn't want to say, we can run at 60 constantly if we just half the resolution and take out all the destructibility and remove all the glass, for example. We didn't want to do that. We wanted to keep it really pretty and try to make it 60.”

    Tot slot waren wij ook benieuwd naar de reden van het omlaag halen van de fps in de singleplayer. Dit had te maken met feit dat er in nog meer destructie aanwezig is. Bovendien krijg je simpelweg meer tijd om te reageren in het spel.

    "The reason for that is graphically single-player is even a step above multiplayer," Boltjes explained. "There's even more destructibility.” "We analysed what 60 brings. 60 in multiplayer is really important because your reaction time is a lot shorter. In single-player it's actually a lot longer. It's not because our AI is stupid, but because you simply have more time to react. We said we don't need 60, and we want the graphical push."
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Even een beetje doorheen geskipped. Grafisch iig dik in orde, dat kan je zelfs op zo'n yt filmpje wel zien.
     
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik speel liever BF4 dan Killzone.

    Maar Killzone gaat toch mijn eerste PS4 game worden.

    Al is het alleen maar voor de graphics.
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Filmpje smaakt naar meer, kan echt niet meer wachten op de nieuwe Killzone!
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Same here, grafisch meest indrukwekkende next gen game tot nu toe.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.944
    Idd, maar zit zelf nog wel sterk te twijfelen omdat ik alleen de SP ga spelen.
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    [​IMG]


    Morgen nieuwe gameplay beelden :b:
     
  16. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    thursday.
     
  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909

    Helemaal verkeerd gelezen :p
     
  18. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik hoop dat de gameplay die ze gaan laten zien mij verkoopt, Want tot nu toe lijkt het een gewoone shooter met wat tweaks imo.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Same here. Ik heb echt genoten van de campaign van Killzone 3 en online ook en had verwacht dat SF mij ook zou gaan boeien, maar de footage tot nu toe boeit me gek genoeg heel weinig.
     
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909

    Een shooter is een shooter he. Wat verwacht je ..

    Ben zelf geen grote Killzone fan.

    Killzone 2 MP was super verslavend. SP was ook top.

    Killzone 3 vond ik toch stukken minder.

    Besturing van Killzone is ook altijd even wennen.

    Dus ben benieuwd hoe Shadow Fall gaat zijn. De graphics zijn iig super. Kleurenpalet bevalt me ook wel.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2013

Deel Deze Pagina