dit snap ik niet, Ik hoor dit vaker mensen zeggen. Een game is toch één groot geheel voor alles multiplayer en campaign is toch gewoon de zelfde engine gebruikt? hoezo ziet de campaign er dan beter uit?
Killzone: Shadow Fall multiplayer zal op 60fps draaien Bron: Eurogamer Goed nieuws voor de fans van Killzone. De ontwikkelaar heeft meer informatie losgelaten over de framerate van het spel. Hierin verschilt het nogal als het gaat om de singleplayer of de multiplayer. Eric Boltjes, hoofdontwerper bij Guerrilla Games, heeft tijdens een persconferentie laten weten dat de singleplayer in 30fps gespeeld gaat worden. De multiplayer zal verrassend genoeg op 60fps draaien. "Spelen op 60fps is de standaard geworden. Mensen denken plotseling dat als jouw spel op 60fps draait, dat deze automatisch beter is. Technisch gezien is dat niet helemaal waar. Maar het maakt het nemen van beslissingen een stuk makkelijker.” "Running 60 has become this Holy Grail. Suddenly people think if you run 60 your game is better. Technically, that's not really true. But what it does do is it makes decisions go from input to on-screen a lot easier.” Guerrilla Games wilde vooral niet een halfbakken product afleveren. Daarom hebben proberen ze het spel op 60fps te draaien, maar zijn ze de graphics niet uit het oog verloren. "We didn't want to make any graphical concessions. We didn't want to say, we can run at 60 constantly if we just half the resolution and take out all the destructibility and remove all the glass, for example. We didn't want to do that. We wanted to keep it really pretty and try to make it 60.” Tot slot waren wij ook benieuwd naar de reden van het omlaag halen van de fps in de singleplayer. Dit had te maken met feit dat er in nog meer destructie aanwezig is. Bovendien krijg je simpelweg meer tijd om te reageren in het spel. "The reason for that is graphically single-player is even a step above multiplayer," Boltjes explained. "There's even more destructibility.” "We analysed what 60 brings. 60 in multiplayer is really important because your reaction time is a lot shorter. In single-player it's actually a lot longer. It's not because our AI is stupid, but because you simply have more time to react. We said we don't need 60, and we want the graphical push."
Even een beetje doorheen geskipped. Grafisch iig dik in orde, dat kan je zelfs op zo'n yt filmpje wel zien.
Ik speel liever BF4 dan Killzone. Maar Killzone gaat toch mijn eerste PS4 game worden. Al is het alleen maar voor de graphics.
Ik hoop dat de gameplay die ze gaan laten zien mij verkoopt, Want tot nu toe lijkt het een gewoone shooter met wat tweaks imo.
Same here. Ik heb echt genoten van de campaign van Killzone 3 en online ook en had verwacht dat SF mij ook zou gaan boeien, maar de footage tot nu toe boeit me gek genoeg heel weinig.
Een shooter is een shooter he. Wat verwacht je .. Ben zelf geen grote Killzone fan. Killzone 2 MP was super verslavend. SP was ook top. Killzone 3 vond ik toch stukken minder. Besturing van Killzone is ook altijd even wennen. Dus ben benieuwd hoe Shadow Fall gaat zijn. De graphics zijn iig super. Kleurenpalet bevalt me ook wel.