Toch niet helemaal mee eens.. De keren dat ik in freeroam gespeeld heb was er juist heel veel actie!
Bounty's hunten met helicopters en straaljagers, die ondertussen weer onderling voor de buit vechten. (cops doen ook overal gezellig mee, bijna constant 4 of 5 sterren)
En de gevechten rondom de 'crate-drops' (en zeker de special crates) waren soms beter qua actie dan menig scripted missie uit de single-player! (belachelijk vette sniper shoot-outs gehad in de bergen van ruim een uur lang, na afloop ook veel messages uitgewisseld met onbekenden, dat gaf wel aan hoe intens en vet het voor iedereen was)
Krijg nu ook op ontzettend veel plaatsen een 'Gang Attack', die ik momenteel dan probeer te halen m.b.v. de "Buzzard" attack-helicopter. Ook erg vermakelijk, en actievol.
Heb eerst wel hoofdzakelijk zitten racen om alles te unlocken, maar nu ik rank 50+ ben zit ik ook meer en meer te klooien in de freeroam, en dat valt zeker niet tegen! (wel jammer dat de onkosten niet echt in verhouding staan met de verdiensten, maar dat is dan ook het enige nadeeltje vind ik)
De chaos in de stad wanneer iemand 5 sterren heeft, en de spelers onderling ook nog met elkaar in gevecht zijn is soms echt bizar als je er net 'spawned' en van niks weet!
Klik om te vergroten...