1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

1. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    De zon schijnt gewoon

2. Gjito

Gjito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het aparte is dat als er eens wat gebeurt in freeroam je dit bad sport op kan leveren.

Zelf ben ik gister bad sport geworden.. vooral de manier waar op was beetje lomp. Mijn vehicle was impounded by cops.. sta ik daar bij politie bureau komt iemand langsrijden die vanuit z'n auto vol het vuur op me opent. Dus ik pak c4 gooi het naar hem toe boem. Weg gevaar, maar ook weg auto tegenstander = bad sport. Nu was dit natuurlijk niet de eerste keer dat ik een auto vernield heb :+ Maar deze druppel was wel apart (pure self defence).
    Ik kon er overigens hartelijk om lachen toen ik een puntmuts kreeg. Minder grappig is dat ik niet met friends kan spelen nu, maar zo serieus neem ik het allemaal niet :p

Het mooie aan GTA is juist het klooien. Zoals je zelf al zegt, is er niet bijster veel te doen in free roam en moet je zelf creatief zijn (wat ik overigens juist tof vind). Ik vermaak me dan ook prima in de bad sports lobby, lekker ongestraft ouwehoeren. Doch vind ik het een beetje vreemd, dat hele bad sports gebeuren, helemaal voor een spel als GTA waar het juist voorheen altijd om chaos draaide.

Al met al heb ik genoeg toffe en bizarre dingen al meegemaakt in de free roam. Alleen voorlopig geen free roam voor mij zonder punt muts.. en voorlopig niet met friends :+

3. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Tja ze stoppen 16 virtuele criminelen in een virtuele wereld en ze willen dat we ons poeslief gedragen :+

Er is wel een manier om de auto's van anderen te vernielen trouwens. Beetje benzine over de auto heen gooien en langs de achterkant. Band lek schieten en de vonkjes hun werk laten doen :9

4. Gjito

Gjito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, juist elkaar vervelen is het mooie. Als ik 3 man heb neergeknald en een bounty van 9.000 op m'n kop heb.. op de map kijk en opeens allemaal witte bolletjes op me af zie komen begint de pret juist :D

En lekker boeien als m'n auto kapot wordt gemaakt hij is toch verzekerd.. krijg meteen een nieuwe die ook nog eens heel is.

Of als je rustig aan het winkelen bent en er komt een groep gasten naar binnen en een hele rits politie en knallen de hele zaak over hoop. Lachen toch. Dan kan het me echt niet schelen dat ik ff geen kleding kan kopen omdat de shop is geclosed.

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Juist hetgeen wat GTA tof maakt wordt bestraft :+

5. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Toch niet helemaal mee eens.. De keren dat ik in freeroam gespeeld heb was er juist heel veel actie!

Bounty's hunten met helicopters en straaljagers, die ondertussen weer onderling voor de buit vechten. (cops doen ook overal gezellig mee, bijna constant 4 of 5 sterren)
    En de gevechten rondom de 'crate-drops' (en zeker de special crates) waren soms beter qua actie dan menig scripted missie uit de single-player! (belachelijk vette sniper shoot-outs gehad in de bergen van ruim een uur lang, na afloop ook veel messages uitgewisseld met onbekenden, dat gaf wel aan hoe intens en vet het voor iedereen was)

Krijg nu ook op ontzettend veel plaatsen een 'Gang Attack', die ik momenteel dan probeer te halen m.b.v. de "Buzzard" attack-helicopter. Ook erg vermakelijk, en actievol.

Heb eerst wel hoofdzakelijk zitten racen om alles te unlocken, maar nu ik rank 50+ ben zit ik ook meer en meer te klooien in de freeroam, en dat valt zeker niet tegen! (wel jammer dat de onkosten niet echt in verhouding staan met de verdiensten, maar dat is dan ook het enige nadeeltje vind ik)

De chaos in de stad wanneer iemand 5 sterren heeft, en de spelers onderling ook nog met elkaar in gevecht zijn is soms echt bizar als je er net 'spawned' en van niks weet! 8)

Laatst bewerkt: 16 okt 2013
  6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Freemode kost idd alleen maar heel veel geld. Het kan wel leuk zijn met wat gasten maar elke keer als je dood gaat ben je 2k kwijt en als je met je auto het water inrijd ofzo kost het 10k, dan weet je iig dat je de eerste paar karige missies weer voor niks doet.

Eergister nog schoten 2 kutjes op een motor op me dus ik in de achtervolging, iets later kom ik de hoek om scheuren en kijk midden in de loop van een tank, de kerel schoot mis maar blijkbaar genoeg om m'n 60% armor auto op te blazen en kon zelf de 10k insurance betalen 8)

Zou tof wezen als er een soort kloot modus komt waar je dus geen kosten of badsport hebt maar een ander minder bestraffend soort moneysink.

7. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ze moeten je gewoon kunnen laten kiezen tussen PVP servers of PVE!

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Oftewel invite Only Session 8)

9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben er trouwens achter dat bij Criminal Records twee ronde voldoende is. In de derde lap ontvang je helemaal niets extra. :p

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Freeroam is ook heel leuk maar de meeste gaan liever rondjes rijden om de prison voor easy money en RP. Dit vind ik slecht gamedesign. Beter verzint rockstar iets zodat de wat leukere dingen ook progressie opleveren.

Momenteel heb ik regelmatig ruzie met andere spelers om crate drops wat 1k oplevert en een paar RP points. Gaat nergens over. 8)

11. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Die drops zijn geweldig! _O_ Het is jammer dat die zo weinig opleveren voor de moeite die het kost.

Ik verwacht veel van de update die gepland staat voor deze week.

12. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    618
    De verhouding is inderdaad helemaal zoek! Voor een crate moet je soms hard werken, en de kans dat je er verlies op draait is groter dan dat je er winst uit slaat. (het is het mij wel waard, leuke random actie levert het namelijk gegarandeerd op)

Vergelijk dit met een race, en het gaat nergens meer over. Gisteren bijv. point-to-point offroad motor-races gedaan, server zat constant vol.
    Als je won had je minimaal 3600RP erbij en $9600 voor een race van minder dan 2 minuten. :lol:

En dan heb ik het nog niet over de rondjes om de gevangenis rijden.. Waar je in 1,5 minuut aan de maximale RP voor die activiteit zit. Ook 3600RP volgens mij, maar stuk minder cash. Hoezo niet in balans? :+

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zit een beetje tussen team Trevor/Franklin :+

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een mix tussen Michael en Trevor. Toevallig vakantie momenteel, dus veel extra tijd. Ik wil graag de Rocket Launcher! Dan is het Trevor all the way!

En veel survival! Die zijn echt top, en die rocket launcher wil ik hebben voor de helicopters..

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Full Trevor.

16. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    618
    Mijn speelstijl is eigenlijk volledige Franklin..
    Ook veruit de meeste uren met hem gespeeld in de single-player. ;)

17. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
  18. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Free mode kan ook zwaar irritant zijn.

Wil je ff je auto tunen staan buiten meteen 2 gastjes te wachten om de boel op te blazen.

Ga je ammo shop in of ff winkelen stormt iemand de winkel in met een gun.

Ben je met je vrienden aan het kutten word je weer door een random opgeblazen.

Ben makkelijk 10k kwijt in 5 minuten als ik in de verkeerde lobby zit.

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon een keer met 6 crewleden freeroamen :)

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Pigmasks op en knallen!

Deel Deze Pagina