De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Matige ploeg hebben we zeker ja.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoe is De Sa trouwens de jeugdopleiding doorgekomen?

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Iemand op Facebook die mij verteld dat De Sa 'Ajax waardig' is en de enige speler is met dreiging. Kerel is niet goed wijs. :emo:

4. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Het ontbrak Ajax aan kwaliteit. Die Serero gast had moeten scoren.

En Fischer.. Na drie mislukte corners laat je het toch iemand anders proberen.
    Dra-ma. Deed Andersen eigenlijk ook mee?

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ongelukkige nederlaag dit hoor. Zag een gretig en (bij tijden) goed combinerend Ajax. Zeker drie honderd procent kansen gehad maar het ontbrak vandaan aan geluk en kwaliteit. Als Serero of Siggy scoren speel je gelijk een hele andere wedstrijd en win je hem. Doodzonde dit maar nu maar voor de derde plaats. Celtic thuis moet je makkelijk kunnen pakken en uit bij Milan zie ik ook nog een kansje.

6. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Komend weekend tegen RKC in eigen huis. Het wordt tijd voor meer vrijheid en creativiteit in de tactiek van FdB. Hopelijk gaat men voor dit:

Cillessen
    vRhijn - Veltman - Denswil - Blind
    Schöne
    Serero - Lobotka
    De Sa - SdJong - Andersen

7. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    869
  8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nonsens, dat kan een keertje. Maar Ajax verliest Europees gezien altijd alles en we denken bijna altijd (tegen Barca en Real even daargelaten) dat we het best aardig deden.

Die Fischer moet ook op de bank plaatsnemen, gast kan geen corner nemen, zijn mannetje niet voorbij komen en alles wat hij deed was verkeerd. Poulsen werkt vertragend en durft absoluut niet vooruit te spelen, Blind kan niet dekken en denkt te veel aan aanvallen en Kolbein kan gewoon niet voetballen. Andersen lijkt talentvol, maar is gewoon nog te blue.

Het was gewoon weer een drama en Frank ben ik ook spuugzat. Staat ie daar weer te verkondigen dat ze hartstikke goed hebben gespeeld, alweer pech gehad, zonde hoor, nou nou... Gast je verliest alles, altijd, dat is geen pech, dat is onkunde. Je ploeg zuigt en je weet het heel goed.

Je kunt gewoon niet meer spreken van pech, ze hebben gewoon de kwaliteit niet. Ajax speelde tegen een ploeg die hen gewoon liet voetballen, en zelfs dan kunnen ze het niet. Celtic was nep, maar nog altijd goed genoeg om Ajax met speels gemak opzij te zetten. We denken dat we ze wel pakken thuis, maar dat gaat ook niet gebeuren, niet met deze spelers. Lekker tikki-takki doen op de middenlijn (gaap) en dan de bal weer geven aan een ploeg die daadwerkelijk een bal naar voren durft te schieten om te scoren. Kut Ajax, kut de Boer.

Ondanks dat hij die enorme kans heeft gemist, was Serero het enige lichtpuntje. Goed, snel en naar voren denkend. Jammer dat de rest van de ploeg niet meekon in zijn denken.

Laatst bewerkt: 23 okt 2013
  9. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond die goal van Schone daarintegen wel ècht heerlijk.
    Toch nog een soort van troost. :'-(

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.921
    Fischer moet gewoon lekker bij Jong Ajax spelen. Ik heb nog nooit zulke slechte corners gezien. Bij elke corner kon je al voorspellen dat hij op kniehoogte net binnen de 16 zou vallen. Daarnaast denkt hij volgens mij dat hij Messi is met die dribbels (die constant faalden). :emo:

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Waarom wordt Andersen eigenlijk als zo'n toptalent gezien? Komt op die rechtervleugel echt 0,0 uit de verf.
    Kan mij hier herinneren wanneer ie voor het laatst z'n man is gepasseerd en met een degelijke voorzet kwam.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.921
    Hij hoort ook links te spelen, maar daar staat die draak van een Fischer.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Niet De Boers schuld dat we een kutploeg hebben. Dan moet je bij Overmars zijn.

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Hij weigert toch een speler als Fischer niet te wisselen na 7 mislukte corners en nog veel meer balverlies en slechte voorzetten? Hij stelt toch zelf constant die prutser van een Kolbein op? Geef Hoessen eens de kans zou ik zeggen.

Daarbij word ik vooral moe van zijn eeuwige gebrabbel over dominant zijn en goed voetballen. Hij lijkt regelmatig hele andere wedstrijden te hebben gezien dan de rest van ons. Tegen Twente vond hij het ook geweldig, zelfs de eerste helft. Die helft waarin Twente op 3-0 had kunnen staan. Als je niet eens wil zien dat ze gewoon slecht voetballen, dan kun je het ook niet verbeteren. En dat is dus wel zijn schuld. Het gaat er niet om dat je 65% balbezit hebt als je daar toch niets mee doet. Ajax komt nimmer met een steekpass, ze spelen bang, maar het lijkt alsof het heel wat is. Niemand, maar dan ook niemand geeft een pass om echt een scoringskans te creeren. Allemaal te bang om een counter om de oren te krijgen, we doen gewoon weer een tikkie terug, voor de zekerheid.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een zielig hoopje kneuzen hebben we toch. Die Fischer heb ik nog nooit zo slecht zien spelen. Iedereen moet maar in die vreselijke Barçadiscipline (lees: geen risico; balbezit = alles) voetballen terwijl we daar totaaaaaaaaal de kwaliteiten niet voor hebben.

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Waarom weer een rechtspoot op links? Trek gewoon een iets minder groot talent aan die wel z'n man voorbij komt.

De Sa probeerde gister iig om zijn man voorbij te komen en een voorzet te geven. Kwam niet veel van terecht maar het idee was goed.

Met Andersen (continu achteruit draaien en terug spelen) en Fisscher (continu naar binnen de drukte in) heb je 0,000 aan Siggy. Grootste slachtoffer van het systeem.

Zet anders Boilesen maar linksbuiten. Die durft (en komt) z'n man wel voorbij te gaan.

edit:/
    Dat het Andersen niet lukt om z'n man voorbij te komen neem ik hem niet eens kwalijk. Maar het initiatief nemen om z'n man voorbij te gaan is er niet eens. Wat moet je met zo'n vleugelspeler? Toon ballen, ga op je bek, en wordt beter.

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ben ik de enige die doorhad dat al die corners van Fischer zo bedoeld waren 8)
    Ze hebben duidelijk getraint op doorkoppen bij de eerste paal waarna Sightorsson of Denswil hem binnenknikt, uiteindelijk werd maar 1 bal fatsoenlijk doorgekopt..

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.921
    Doorkoppen op kniehoogte? 8)

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad. En volgens mij stond er de eerste twee keer niet eens iemand direct bij de eerste paal.

20. Seh

Seh Guest

Die Fischer staat toch voor bijna een miljoen per jaar tot 2017 onder contract?

Deel Deze Pagina