Nou Ja, als CoD met hun oude op performance gerichte engine en een praktisch onbeperkt budget en een studio/uitgever die tot nu toe altijd praktisch platform parity wist te halen nu al verschillend is op beide platformen dan is er iets mis.
Je zou kunnen zeggen dat ze gewoon tijdgebrek hebben gehad om voor launch klaar te zijn maar ik vind dit geen geldig excuus. Want ook al zou de optimalisatie niet volledig zijn dan nog weet volgens dit gerucht de PS4 het gewoon op kracht wel recht te trekken
Zou het zorgwekkend vinden als ik bedenk dat Ghosts niet bepaald de technisch meest veeleisende game is die er aan zit te komen. Het is niet alsof we het hier over the Witcher III ofzo hebben. Het is nog gewoon die oude vertrouwde engine waar ze de afgelopen jaren fluitend 60fps uit hebben gehaal op praktisch gelijke sub-hd resoluties op de 360 en ps3
Het word nu echt tijd voor echt head to head vergelijkingen.
Maar goed, het moet eerst nog maar eens bevestigd worden
Laatst bewerkt: 23 okt 2013