1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Gewoon nieuwsgierig, hoe kom je erbij dat Neogaf de XBox One de grond in aan het stampen is.

    Onzin geruchten door posters worder gelijk gebanned, het is niet dat het zo dat jan en alleman daar maar wat kan posten en voor waarheid wordt aangezien.

    Edit: Overigens zeg ik niet dat de huidige geruchten waar zijn.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2013
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee 600p :emo:

    Het is niet aankunnen maar meer optimaliseren.
    Launch games problems... Maar we zullen zien. Denk dat veel COD spelers het ook niet heel boeiend vinden eigenlijk. Die hebben graphics nooit echt belangrijk gevonden. :+ Wel raar is dat ze op de E3 zeiden dat de One en PS4 beide op 1080p en 60fps draaide.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Wie gaat er uberhaubt nog CoD kopen?
     
  4. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    vind het sws raar dat na al die cods nog steeds geen voertuigen in de game hebben gepropt.
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik annuleer direct mijn pre-order voor de X1 als ik Cod niet in 1080P kan spelen.
    Hoe durven ze....

    Waar kun je het beste een epic Ps4 bestellen?


    Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Kan niet, uitverkocht ;)
     
  7. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Joh maken ze dat apparaat maar 1 keer dan *)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het zou wel te triest voor woorden zijn als een lelijk eendje zoals CoD Ghosts (man kijk die IGN footage en das PS4 @1080p) niet hoger dan 720p kan op Xbox One zeg. Albert Penello's reactie helpt ook zeer weinig. In plaats van gewoon te zeggen..of course it will be 1080, draait hij eromheen.

    Blijf het sowieso apart vinden dat we tot nu toe nog helemaal geen echte X1 footage van Ghosts gezien hebben. En CoD is is echt een Xbox ding geworden, met al die deals enzo en ineens wordt de game voor het eerst op de PS4 getoond op IGN pre-release....weird.

    Tja en dan dat games zoals KI op 720p draait, why kan dat niet gewoon op 1080p? Ryse 900p, DR3 variabel en alleen Forza 5 echt 1080p. Not a good thing als straks games zoals ACIV, NFS en BF4 allemaal lager dan 1080p draaien op X1 en hoger op PS4. Een resolutieverschil right off the bat had ik niet verwacht. Maar goed...het is dat, of dat Penello het gewoon niet weg of niet mag zeggenm omdat dat aan Infinity Ward is. Maar dat lijkt mij sterk.
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Pre-orders gezien? :+
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Op de MP reveal speelde iedereen gewoon Xbox One. ;)
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat las ik ook op andere fora, maar daarna zei iemand weer dat het Pc's met X1 controller waren. Wanneer was dat evenement? Sowieso, als niemand wat zegt over de resolutie, zullen we er ooit achterkomen dan? Want je kunt toch niet checken of een game echt 1080p of 720p is? Hoewel Digital Foundry en Lens of truth dat wel altijd lijken te weten. CoD boeit me geen zier, maar het zou een heel slecht teken zijn als het waar is, voor andere multiplats.
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, natuurlijk niet.
    CoD is nog een oude engine (toch?) dus kan ook daaraan liggen.


    Zou me echt nog geen zorgen gaan maken hoor.

    Als DICE het ook niet voor elkaar gaat krijgen, dán zou je je zorgen kunnen gaan maken.

    Niks aan het handje nu IMO.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is later weer ontkracht. Maar er is genoeg footage te vinden. Ali-A post nu nog steeds Ghost footage op de kanaal. Allemaal Xbox One.


    Idd. Daarnaast is het nog steeds een gerucht.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die noteer ik even O-)

    Ik ben heel benieuwd wanneer dit definitief ontkracht of bevestigd wordt. Als het echt waar is, dan sta ik er wel van te kijken. CoD is 1 van de grootste franchises ter wereld, het is niet zonder gevolgen als dit waar blijkt te zijn.

    Daarnaast is Neogaf idd behoorlijk pro PS4 dus de comments zijn daar wel met een bepaalde 'kleuring'. Ik moest echter wel lachen om dit plaatje

    [​IMG]

    en voor het verschil tussen 720 en 1080 is dit wel aardig referentiemateriaal:

    [​IMG]
     
  15. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje, kan iemand de url hier plakken waar ik de duitse microsoftstore ''Chat'' kan vinden,
    ik zoek mij eigen een ongeluk, en het telefoonnummer wat er staat heb ik niks aan hier in NL

    tnx alvast
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Nou Ja, als CoD met hun oude op performance gerichte engine en een praktisch onbeperkt budget en een studio/uitgever die tot nu toe altijd praktisch platform parity wist te halen nu al verschillend is op beide platformen dan is er iets mis.

    Je zou kunnen zeggen dat ze gewoon tijdgebrek hebben gehad om voor launch klaar te zijn maar ik vind dit geen geldig excuus. Want ook al zou de optimalisatie niet volledig zijn dan nog weet volgens dit gerucht de PS4 het gewoon op kracht wel recht te trekken

    Zou het zorgwekkend vinden als ik bedenk dat Ghosts niet bepaald de technisch meest veeleisende game is die er aan zit te komen. Het is niet alsof we het hier over the Witcher III ofzo hebben. Het is nog gewoon die oude vertrouwde engine waar ze de afgelopen jaren fluitend 60fps uit hebben gehaal op praktisch gelijke sub-hd resoluties op de 360 en ps3

    Het word nu echt tijd voor echt head to head vergelijkingen.

    Maar goed, het moet eerst nog maar eens bevestigd worden
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2013
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7

    Omdat er zo vaak " onzin " opstaat wat bijna nooit echt bevestigd word of het wel echt is.




    Lol, ga je 'm nu al per direct annuleren? Het is nog niet eens bevestigd.
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Zoals?
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Haha, en dan speel je Euro Truck Simulator 2 :+
     

Deel Deze Pagina