[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De Nederlandse, ja?

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Stelletje racisten daar bij Coca Cola dan dat ze meteen alle negers vervangen met werpdwergen

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Jep, is gekomen nadat die gringo's in ons kikkerlandje zijn geweest.
    Uiteraard is onze Sinterklaas weer afgeleid van bepaalde Germaanse tradities etc die jij hier al gepost had, maar Santa Claus is echt van ons! :D
    De moderne hedendaagse Santa Claus uit de US is eigenlijk in de jaren '30 tot zijn huidige vorm gekomen.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
  6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    haha Nera, dit staat in een van de quotes die je zelf gepost hebt op pagina 272 8) ik dacht even dat ik gek was dat ik het herkende

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Bedankt Mike Ross ;)

8. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Dat maakt niet uit, het gaat om de gedachte alleen al om daarover te willen beslissen. Dat is al eng genoeg.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Zie het ja. Gewoon overheen gelezen :+ Het ging ook meer om de Germaanse achtergrond van het feest en dan met name de overeenkomsten tussen Zwarte Piet en Krampus.

Ze beslissen er dus niet over.

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Grappig dat dan een official van de Verenigde Naties dat wel doet.
    Ten eerste vind ik het wel maf dat je als lid van een werkgroep van de verenigde naties, je niet eens het fatsoen hebt om onderzoek naar je onderwerp te doen en voor het onderzoek afgerond is je (ongefundeerde, haar uitspraken zijn feitelijk onjuist) mening klaar te hebben.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Nog grappiger dat driekwart van Nederland nu zeker denkt te weten dat de VN het Sinterklaasfeest gaat afschaffen.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Echt niet, dat denken ze niet man. Jij hebt echt een negatief beeld over de mensen in Nederland. Fuck de VN en fuck die onderzoekster.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Zat gisteren in de rust van de CL nog even dat debat met Arie Boomsma te kijken.
    Was echt lachwekkend.

Een zo'n rapper die gewoon zegt 'ja mensen schelden mij uit voor zwarte piet, en dus is zwarte piet racistisch'.

Echt een argument van lik-me-versie.

Nou aan de verhitte discussies te zien zie ik toch veel angst en boosheid bij de mensen.

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat is nog altijd niet driekwart van de mensen hoor. Natuurlijk zijn er mensen die daar bang voor zijn, maar ik denk dat de meeste mensen er niet zo heel bang voor zijn. Echter, het is wel goed om die gasten die zich zo graag minderwaardig en gediscrimineerd willen voelen dat er een grens overschreden wordt door aan ons feest te willen komen. Dus die boosheid is gewoon terecht, upfucken met die shit. Het is niet zo dat je plots achterin de bus moet gaat zitten als een donkere huidskleur hebt. En die link met slavernij... Dat is helemaal triest. Alsof alleen blanken slaven hadden vroeger. Check die kindsoldaten uit Afrika. Hun 'meester' is net zo zwart, maar geeft ze wel een AK-47 in de handjes om zich te laten afknallen. Slavernij is niet gelinkt aan blanke mensen die zwarte mensen als slaaf hadden. Slaven zijn al zo oud als de mensheid.

Als je wilt, kun je overal wel een racistische oorsprong vinden en kun je beter ieder geloof en bijbehorende feesten verbieden. Om die paar jankers moeten we ons eigenlijk helemaal niet druk maken. Zwarte Piet is nu eenmaal zwart. En dat Amerika zich ermee gaat bemoeien is helemaal een wassen neus.

16. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.027
    :lol:
    Mijn oom heeft een lange baard. Die hoort ook regelmatig 'Sinterklaas' en 'Kerstman'. Is dat dan ook racistisch? Ik snap de vergelijking inderdaad niet.

17. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, +1!

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Plottwist, diezelfde Jamaicaanse die Zwarte Piet wil afschaffen zit ook in een comité wat 30 miljard (:emo:!) wil zien vanwege ons verleden met slavernij.
    Wow.

Oja en ook blijkt ze helemaal niet aan de VN te zijn verbonden en mocht ze deze uitspraken helemaal niet doen door zich voor te doen als VN afgezant.

Tering :lol:

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik neem het onze media eigenlijk nog het meeste kwalijk

geef het gewoon de aandacht die het verdient (niet veel) ipv er zo'n ding van te maken

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Typische zwarte piet. :+

Deel Deze Pagina