@ Divimus Supervet filmpje.
Gaat idd heel veel tijd inzitten zo, heb je geen capture card? Dan gaat het wat sneller
Genoten gister van het racen vooral omdat voor een nieuwkomer zoals ik de auto nogal tricky is.
De shoutout zal ik dit seizoen wel niet rijden
tenzij er maar 5 starten
maar toch heb ik daar nog wat aan. Vooral om te "spieken" hoe de snelle jongen bepaalde bochten insturen etc.
Verder tja Heat 1 was voor mij meer een beetje rondjes rijden. Niet echt spannend.
Heat 2 tja dan start je vooraan met die supercar geweld. Ook nog eens een rollende start. Dus redelijk rustig weer richting het rechte stuk gereden. waar ik het tempo kon bepalen. Vervolgens ergens halverwege terug schakelen en knallen met die hap.
Resultaat een klein gaatje om de 1e bocht goed te kunnen verdedigen. Gezien er 10 man achter me aanzat die stukken sneller zijn. Een tijdje vol kunnen houden, en na een bocht iets te wijd, kwamen Divimus en Freaky voorbij. Dus dan maar even kijken of we die bij kunnen houden. Al met al liepen ze niet meteen weg, geen idee of zij het wat rustiger aan deden, of ik ineens het licht gezien had. Maar dan de pitstop, ik dacht als zij pitten ik pitten, want dan kom ik vast wel weer ergens in het midden veld terecht. Als de andere ook gepit zijn.
Helaas, blijkbaar reed de rest zo snel dat ik ze niet meer in kon halen terwijl zij in de pit staan.
Toen kwam ik Loyal en Asjemenou tegen de laatste paar rondes, Die haalde mij in en het enige wat ik kon doen, was een paar keer kijken bij Loyal en dan word je iets te overmoedig, gevolg een dikke drift, en Loyal aan de horizon.
Ach ja ik heb er iig een hoop plezier in en elke race leer ik weer meer.
Op naar de volgende.
Klik om te vergroten...