1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] V8 Supercars Championship + Nascar Sprint Cup [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 6 okt 2013.

1. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    :thumbs::b:_0/_0/_0/_0/_0/_0/

2. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
  3. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Mooi filmpje,

Mooie inhaalactie van mij op Divimus @0:14 buitenom :+:)

4. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Kwalificatie had veel beter gemoeten, kwalificeerde als 4e, kon makkelijk een 2.09 rijden, maar het wilde op dat moment gewoon niet. Baal momentje maar 4e is ook niet verkeerd.
    Start heat 1 ging wel goed. Lichtelijk contact tussen Flavour en mij, waardoor volgens mij Denvan ons voorbij ging. Had Flavour en Denvan daarna 'gemakkelijk' te pakken. Jacht gemaakt op 2e plek, maar ik zat er nog niet helemaal in en de 3e plek was toen het maximaal haalbare.

Heat 2 ging wel lekker. Denk als ik er beter in had gezeten kon ik het AZT B Tender een stuk lastiger maken;) Begin een 'mis-understanding' tussen Loyall en mij. Planning was dat als ik achter Loyall zat, hij mij voorbij zou laten omdat hij wist dat hij iets langzamer was als ik. Ik wou hem rechts voorbij en toen ging Loyall ook naar rechts waardoor ik weer naar links ging en hij ook. Uiteindelijk tikte ik hem hèèl lichtjes aan, waardoor hij jammer genoeg een beetje schade had. Kon daarna jacht maken op N0Va Cain3, Asjemenou en Divimus. Divimus en N0Va Cain3 waren in duel en schoten iets door bij het ingaan van bocht 2, later ging Asjemenou het gras op waardoor ik 2 vliegen in één klap kon vangen:+:thumbs:Daarna jacht gemaakt op Divimus die een sterke beginfase had. Ging hem uiteindelijk in ronde 4 buitenom(!) voorbij in de laatste bocht. Later de pit ingedoken waar me team klaar stond:
    Daarna lang 1e gelegen tot ronde 10. AZT B Tender die zijn snelle rondes te pakken had, kwam steeds dichterbij. Ik pakte bocht 2 ietsies verkeerd waardoor Stijn me voorbij was.
    2e plek is niet verkeerd en denk ik het maximaal haalbare:thumbs:
    Op naar INDY!

Dat was echt bizar,,,weet niet hoe ik het voor elkaar kreeg maar wel lachen.

5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Teams standings worden vanaf nu per heat geteld en niet langer per weekend. Dus als coureur 1 en 2 samen de meeste punten hebben in heat 1, en coureur 2 en 3 de meeste punten hebben in heat 2 dan worden de maximale punten per heat meegeteld. alle sessie's behalve de top 5 shoot-out tellen mee voor het teams klassement.

6. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Wow..... Super leuk filmpje op te kijken!! Keep it up!

RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!

7. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Ik wil dit zeker meer gaan doen!

Probleem is alleen dat er in zo'n filmpje een hoop tijd gaat zitten, Het bewerken en de muziek toevoegen is zo gebeurd alleen wanneer je een filmpje wilt uploaden naar forzamotorsport.net moet je hem eerst maken in het spel, dan moet die 'm uploaden & dan moet je hem nog eens downloaden. Al met al voor een filmpje van 5 seconde duurt dat in verhouding erg lang.

Nu weet ik niet of ik elke race zo'n filmpje maak maar ik wil iedergeval elke race er 3 highlights uit pikken om een half season highlight filmpje te maken en een season filmpje zoiets als het filmpje in de OP.

Ik hoop dat jullie me ook een beetje kunnen helpen af en toe door wanneer je een filmpje via FM4 deze ook naar mij te mailen. Voor m'n emailadres moet je dan maar even PM'en :thumbs:

8. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    @ Divimus Supervet filmpje.
    Gaat idd heel veel tijd inzitten zo, heb je geen capture card? Dan gaat het wat sneller ;)

Genoten gister van het racen vooral omdat voor een nieuwkomer zoals ik de auto nogal tricky is.

De shoutout zal ik dit seizoen wel niet rijden ;) tenzij er maar 5 starten :D maar toch heb ik daar nog wat aan. Vooral om te "spieken" hoe de snelle jongen bepaalde bochten insturen etc.

Verder tja Heat 1 was voor mij meer een beetje rondjes rijden. Niet echt spannend.

Heat 2 tja dan start je vooraan met die supercar geweld. Ook nog eens een rollende start. Dus redelijk rustig weer richting het rechte stuk gereden. waar ik het tempo kon bepalen. Vervolgens ergens halverwege terug schakelen en knallen met die hap.
    Resultaat een klein gaatje om de 1e bocht goed te kunnen verdedigen. Gezien er 10 man achter me aanzat die stukken sneller zijn. Een tijdje vol kunnen houden, en na een bocht iets te wijd, kwamen Divimus en Freaky voorbij. Dus dan maar even kijken of we die bij kunnen houden. Al met al liepen ze niet meteen weg, geen idee of zij het wat rustiger aan deden, of ik ineens het licht gezien had. Maar dan de pitstop, ik dacht als zij pitten ik pitten, want dan kom ik vast wel weer ergens in het midden veld terecht. Als de andere ook gepit zijn.
    Helaas, blijkbaar reed de rest zo snel dat ik ze niet meer in kon halen terwijl zij in de pit staan.

Toen kwam ik Loyal en Asjemenou tegen de laatste paar rondes, Die haalde mij in en het enige wat ik kon doen, was een paar keer kijken bij Loyal en dan word je iets te overmoedig, gevolg een dikke drift, en Loyal aan de horizon.

Ach ja ik heb er iig een hoop plezier in en elke race leer ik weer meer.
    Op naar de volgende.

9. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Capture Card heb ik naar zitten kijken, Die zijn alleen helaas wel wat prijzig en weet niet zeker in het vooruitzicht dat er een Xbox One gaat komen (waar al een opname ding in zit) of het een verstandige investering is.

Je hield heat 2 goed stand zeg! Je gaf je plek niet snel weg en die routine van het constant rijden komt zeker nog wel. Het is namelijk dat je een foutje had gemaakt anders hadden we echt wel moeten knokken voor dat 1ste plekkie. En nee we deden niet rustig aan hoor :+

10. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Erg gaaf Divimus! Ik had dit weekend wat teveel tikjes uitgedeeld dus ben nu meer aan het oefenen. Vandaag ongeveer 40 rondes gereden denk ik dus komende week moet het beter gaan. Sorry voor degene die ik benadeeld heb (Loyall 2x in ieder geval). Gok dat de pole komend weekend 1.26.450 wordt. Wie biedt minder? :)

Troost voor Loyall: je hebt geen kangaroe geraakt. Zie #4 http://www.youtube.com/watch?v=WGEJWi5N3t0

Laatst bewerkt: 28 okt 2013
  11. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    @divimus_O_:thumbs:_O_.
    @ pole ik denk sneller. 1.25.xxx

Laatst bewerkt: 28 okt 2013
  12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    1:25 moet ik nog heeeeeel veel voor oefenen(A)

Wat een supergaaf filmpje Divimus, daar steekt de mijne schraal bij af!
    In mijn filmpje komt iedereen even aan bod :)
    M'n race is erin samengevat, van 11 naar 1 :)
    [yt]epfbNyyUhis[/yt]
    Ik heb captions toegevoegd, maar die tonen zich nog eventjes niet bij me. Misschien later.

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    'vroeger' was m'n tacktiek vaak om vroeg te pitten om vervolgens met een paar hotlaps, als iedereen voor me nog in drukke groepjes rijdt, veel tijd te pakken. Maar met de huidige spelregels kan dat niet (veel leuker zo, maar ook lastiger natuurlijk) en heb ik volgens mij iedereen op de baan ingehaald, behalve novacaine. Voor mij een unicum:) heb genoten!

14. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    INDY V8 supercars GP- special livery

INDY V8 supercars GP- special livery.
    De livery's kunnen door asjemenou en f1freaky in mijn winkel/storefront worden opgehaald na sluitingstijd. (op afspraak)

Laatst bewerkt: 29 okt 2013
  15. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    ^^Aha hij is weer gespoten..

@ Tender Nice

16. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Filmpjes zien er goed uit:thumbs:

Poletijd zal idd rond de 1;25 hoog liggen. Ben benieuwd of de pitstraat bug er nog steeds is. Kost je ongeveer 4 seconde (destijds in de DTM cup). Wordt hier nog naar gekeken bij de uitslag, want het kan je zomaar de overwinning kosten?

17. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Heb dirty al wel 26.5 gereden. Zie zo 1,2,3 niet waar nog veel winst zit voor mij. Dus ben wel benieuwd hoeveel harder de beteren nog kunnen en waar ze dat dan doen. Kijk in ieder geval al weer uit naar zondag dus dat is een goed teken voor de organisatie.

18. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120

Heel mooi gedaan Loyall!
    Ik had net een 1.26.4 dirty (bocht voor opkomen rechte stuk na de split-meting ietsjes te scherp:F:)Kan en moet nog veel beter kunnen. Heb nog een beetje last van wheelspin, maar dat hoop ik voor zondag weg te krijgen...

19. Smallerboat

Smallerboat Rynq

Leuk Bevonden:
    1
    Echt hele leuke races gehad zondag!

Race 1; achteraan gestart vanwege DC in de kwali. Kon ook niet naar voren komen, maar toch nog Asjemenou in de laatste bocht kunnen verschalken :).

Race 2; in de tweede bocht klein tikje gekregen waardoor ik hele rechte stuk bijna iedereen voorbij zag gaan, vervolgens zelf fout gemaakt om toen achteraan aan te sluiten. Helaas had ik vervolgens na start/finish een start menu in beeld en reed ik recht de banden in. Kon gelukkig nog snel iets afremmen.

Dit weekend beter!

Complimenten over de opzet trouwens, echt hele leuke competitie zo!

20. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Dat van dat startmenu in beeld heb ik ook een aantal keer gehad,... Iemand tips...?

RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!

Deel Deze Pagina