dit vind ik echt Ik kan me voorstellen dat back to back games intensief zijn maar je hebt echt net je 1ste wedstrijd achter de rug. Uiteindelijk is het langs de ene kant ook logisch, spelers zoals Wade/Pierce/KG moet je niet overbelasten en er voor zorgen dat ze fit blijven en dan in de playoffs gebruik je ze 30-40 mpg. Maar toch...
Ik lees overal dat Philly het slechtste team in de NBA is en dan krijg je dit. Vind het eerlijk gezegd overdreven want je hebt goede spelers in Turner - Thad Young - Hawes en nu Carter-Williams die blijkbaar wel kan spelen.
Pff niet verwacht te verliezen van hun. Allen speelde wel lekker met als kers op de taart die prachtige halfcourt shot. Beetje zwakjes van Wade inderdaad. Dat je dan misschien niet start en niet veel minuten maakt oké, maar helemaal niet spelen vind ik een beetje overdreven.
Jaaa hoe ziek was dat geweest, triple double met points assists en steals in debut! Sowieso wel een aantal dikke statlines al. Eergisteren Hibbert o.a., nu Klay Thompson met 38 pts, Kevin Love met 31-17 en Howard met 26 rebounds. Kevin Durant natuurlijk nog met 42 punten.
Die die statline van Klay viel me ook op. GSW is ook wel echt een team to watch dit jaar. Niet per se qua resultaat ofzo, maar gewoon omdat het nu een fijn team is.
Sixers winnen van Chicago . Keek net naar een clipje waar Rose geblokt werd, stonden ze 10-15 punten voor en uiteindelijk verliezen ze met 3 punten. Ergste is dat +90% van de fans willen dat ze tanken om zo een top 3 pick te krijgen in de volgende draft. Ik denk dat ze minstens 25-30 games winnen ipv de vooropgestelde 16.
Ik denk echt niet dat +90% van de fans dat wil. Die willen gewoon tof basketball zien en zijn niet bezig met tanken of niet. Als de Sixers lekker door blijven gaan en GM besluit te willen tanken, dan heb je de fans alleen maar tegen je.
Iedere fan wilt goed en leuk basketbal zien maar waarom zou je de playoffs willen halen met dit team (6-8 seed) of net daar onder eindigen. Haal je de playoffs dan word je uitgeschakeld door Miami/Pacers/Bulls/Nets/Knicks en dan heb je geen goede draft positie. Zit je daar net onder, heb je eveneens geen goede draft positie. Je wilt simpel weg bij de laatste 3 teams uit de conference eindigen. Dus de fans hopen wel dat ze slecht genoeg zijn om een top 3 pick te krijgen. Komende draft zou vol met potentiële all-stars/elite spelers zitten en erg goede role spelers. Kan dus niet op. Ben er zeker van dat ze Turner traden, ook omdat ze hem geen verlenging hebben aangeboden.
Ja dit verhaal snap ik. Ik zeg alleen dat het gros van de fans zich hier niet zo druk om zal maken de kwestie van tanken of niet, ook al is het misschien verstandiger. btw: [yt]-u3AVLubftg[/yt] Love
Lol wilde dit weekend ff die free trial proberen had ik per ongeluk Premium Pass gekocht ter waarde van € 212 Gelukkig hebben ze hem gecanceld. Edit: hahaha wtf doet Spike Lee daar dan?