[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat lijkt me duidelijk. Dat is natuurlijk Corona, die voelt zich nergens te goed voor.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    In ieder geval geen Hugo Moncler.
    Na 3x goed lezen zag ik opeens dat hij nurmaal schreef in plaats van normaal.
    Een universitair persoon zou dat nooit gebeuren.

3. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Verdriet verwerken via Hyves? Best sneu eigenlijk

Want Hyves was altijd zo veilig. Volgens mij is Facebook 10x zo veilig, maarja

Die verrekte gamers ook altijd!

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Kut, we hebben geen leven. :'-(

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Alsof je dat nog niet wist! :eek:

6. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Waarom kunnen al die mensen niet schrijven?

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Waarom hebben die mensen geen vrienden die op Facebook zitten?

Ja, jezus al die oude mensen waar moeten die nu de sociale contacten onderhouden...

Daarna post ze nog vier berichten over haar kat, dit kan toch niet for real zijn 8)

Ik vind het wel leuk en verdrietig tegelijk. 8)

Laatst bewerkt: 31 okt 2013
  8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Facebook is kut want ik heb foto's van mijn overleden kat erop. :lol:
    Mijn huis is kut want ergens heb ik een foto van mijn overleden kat!

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Sorry :{

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Rustig maar Moddertje, er zijn ergere dingen. Een overlijden van Murakami bijvoorbeeld... ooit. :+:):

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    prachtige replies :D Bizar hoeveel mensen hechten aan sites als hyves en facebook. Nog opmerkelijker vind ik het grammaticale niveau.

Overigens heb ik met plezier onlangs mijn FB account gedelete. Het is een nutteloze bezigheid en darnaast is FB alleen maar op je informatie uit.

12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Gefeliciteerd ;-)

Ben er altijd fel op tegen geweest, dat nutteloze Facebook. Ook nog nooit een account gemaakt....

Kan me mateloos irriteren aan mensen die hun hele hebben en houden erop zetten en als hun kind 7 jaar is, staat de hele geschiedenis van dat kind "ongevraagd" op het internet.

Echt een schurft hekel aan dat hele Facebook. Mag wat mij betreft een keer zwaar een ddos aanval krijgen waarbij alle servers ook nog is flink verkloot worden waarbij de data beschadigd raakt.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb ook geen facebook. Wordt altijd raar aangekeken maar ik mis het totaal niet.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt dan aan die mensen en niet aan Facebook zelf. Facebook is op zichzelf een prima en handig netwerk. Helaas heb je teveel mensen die het gebruiken om niet-boeiende dingen te spammen. Sowieso als iets massaal wordt gebruikt, gaat de lol er een beetje van af en wordt het minder persoonlijk.

Die reacties op Hyves trouwens, ik word er bijzonder verdrietig van. Ook echt boos zijn dat je niks meer hebt aan je goldmember-schap, wtf heb je daar sowieso aan. :lol:

15. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Begrijp je heus wel, heb zelfs Facebook nodig voor het werk (eCommerce) maar heb er zelf een schurft hekel aan.

Alles word je strot ingedouwd, elke reclame uiting kan niet zonder die fb icoon, en tuurlijk is het ook de gebruiker, maar wie beheert wat de gebruikers mogen posten? Juist, Facebook... Het gaat ze juist om al die spam en dergelijke om juist meer informatie van je te winnen....

Denk je dat als iedere gebruiker het alleen voor netwerken zal gebruiken dat Facebook dan nog bestaansrecht heeft en inkomsten? Think again....

Ze leven juist van die gebruikers die alles spammen, aan iedere share en like actief meedoen en alles crossposten op Facebook.

16. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Nog steeds is het een probleem van de mensen die het gebruiken. Als het je niet bevalt maak je geen account aan, maar toch hebben meer dan genoeg mensen er gewoon een account en gaan ze ermee akkoort wat facebook door hun strot 'douwt'.

Verder vind ik FB prima, zeker nu ik in het buitenland zit, gebruik het eigenlijk meer als chatplatform. Ik post er nooit wat en mijn wall is ook helemaal leeg.

17. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Kom op zeg.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mijn bek valt open van verbazing als ik dit soort dingen lees:

http://www.eenvandaag.nl/buitenland/syrie/47733/teruggekeerde_jihadi_s_niet_opgepakt_maar_geholpen

19. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Wat is precies het probleem?

20. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Het zijn misdadigers. Die horen in de gevangenis.

Deel Deze Pagina