het zal heus vaak zo zijn dat het tussen de oren zit maar ik ben er ook van overtuigd dat er iets is, bij fifa 13 werd ik telkens woest, maar nu lach ik erom en speel ik verder, omdat het ook vaak zat in je voordeel gebeurd.
Een paar voorbeelden die iedereen wel herkent:
Je spelers zijn de ene wedstrijd bizar goed, alle looplijnen gaan goed en alles gaat bijna vanzelf, de wedstrijd erop zijn ze niet vooruit te branden, loopt niemand diep en stuiteren alle ballen van je voet.
45'en 90'. Hoewel het in het echt ook vaak tijdstippen zijn, waar er natuurlijk veel gescoord wordt, is het in FIFA wel heel bizar, sinds ik erop "aas" een voorzet te geven in die minuten scoor ik echt altijd.
GOD-keepers en ballen op de paal en lat, het kan gewoon niet dat je in 1 wedstrijd alles op de paal en lat schiet, soms tot wel 6/7 keer en de keeper (ook al is het een 75 non-rare) alles heeft.
Ook ik zit al jaren op het EA-forum, maar de reden dat daar niets over te vinden is omdat EA de hele dag aast op posts die ze niet zinnen. Ook is het juist gunstig voor EA, omdat dit "scripting" of hoe je het ook noemen wilt wel zeker meer geld opbrengt (noobs hebben wat meer kans).
Ik begrijp beide partijen heel goed, want er zit ook zeker heel veel tussen de oren en heeft er natuurlijk mee te maken hoe je een wedstrijd in gaat, maar ik ben er wel van overtuigd dat er wat instellingen staan, die bovenstaande gebeurtenissen verklaren.
Verder blijft FIFA gewoon een heerlijk spel (als je wint) en blijft iedereen het toch wel spelen, hoop dat die "instellingen" er next gen uitgaan, maar weinig kans hans, dat hopen we al jaren
Klik om te vergroten...